Beauty – DIY – Márványminta géllakkal

IMG_1997 (2)A napokban találtam rá erre a különleges technikára és gondoltam kipróbálom, hátha nekem is sikerül valami márványhoz hasonlító díszítést kihozni belőle. A felhasznált tárgy, amivel ez a díszítés elkészíthető igazán hétköznapi, de a körmös szakmában talán még nem mindenki gondolt rá felhasználható segédanyagként. Megmutatom nektek lépéről lépésre, hogy én hogyan készítettem el!

marvanyka1A finom bolyhozás után jöhetnek az előkészítő anyagok ( Crystal Nails NailPrep és savmentes Primer), majd az alapozás. Géllakkhoz én mindig a Base Gel-t használom. Szeretem, mert biztos alapot ad a géllakkozásnak, így akár 3-4 hétig is épek maradhatnak az elkészített körmök.

marvanyka2           marvanyka3

marvanyka44 A technika érdekessége, hogy a kívánt márvány hatást műanyag uzsonnás zacskó felhasználásával készítjük el! Olló segítségével kisebb darabokat vágunk le belőle, majd jól összegyűrjük, így szabálytalan gyűrődések lesznek rajta.

marvanyka4A géllakkot egy vastag rétegben felvisszük azokra a körmökre, amelyekre márványmintát szeretnénk készíteni. Tapasztalat: csak a köröm középső sávjába vigyük fel a géllakkot, hogy esélye se legyen befolyni a sáncokhoz! Lámpázás előtt tegyük rá a kivágott darabokat! Mikor megkötött, egyszerűen lehúzható a körmökről.

marvanyka5           marvanyka55

marvanyka6Mivel a technikát most próbáltam először, ezért gondoltam kétféle módon folytatom innen. Gyűrűsujj: fixáltam, buffereztem, portalanítottam. Középsőujj: csak felvittem rá a következő anyagot. A körömágy-hosszabbító, amit használtam a BrillBird új Cover Builder-je.

marvanyka7Tapasztalat 1.: könnyebb úgy dolgozni ezzel a technikával, hogyha a második szín (nálam a BrillBird Cover Builder) felvitele után fixálunk, bufferezünk és portalanítunk. Mindig szálmentes törlőlapocskákkal fixáljunk! Köttetés után az esetleges egyenetlenségeket tüntessük el bufferral és/vagy reszelővel.

marvanykautolsoelotti           marvanykautolso

A többi köröm díszítése csak rajtatok múlik! Én a fehér szín mellett döntöttem, amit a mutatóujjon színes kősorral dobtam fel, a kisujjakon pedig a Crystal Nails egyik effekt géllakkját, a -ast használtam. A márványmintás körmök mattak maradtak, a többi One Step 0-s fedést kapott. Természetesen más színekkel ugyanúgy kivitelezhető. Sok sikert hozzá! 🙂

Reklámok

Beauty – DIY – Márványminta géllakkal” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

