Hónap kedvencei – Február

februar.jpgAz év második hónapja is eltelt, hamarosan remélem az igazi tavasz is megtalál minket! Addig is összeszedtem mindazt, amit a legjobban szerettem a februárban: könyv, film, kaja, zene, szórakozás, kedvenc munkám és miegymás…

bliblaA könyv és film kategóriát egy kalap alá venném most az egyszer, mert a Csillagainkban a hiba könyv és filmváltozata egyaránt dobogós, első helyezett lett nálam ebben a hónapban. Nagyon jó volt olvasni, látni, hogy hogyan boldogulnak ezek a fiatalok a nagybetűs Életben az ő speciális állapotukkal. Imádtam minden egyes percét mindkét alkotásnak!

Ebben a hónapban legtöbbet a Szürke 50 árnyalat film betétdalának MAX & Madilyn Bailey-féle feldolgozását hallgattam. Nagyon szeretem a csak zongora alapú dalokat, ezért is lett a februári kedvenc zeném ez a feldolgozás. Hallgassátok meg, tuti tetszeni fog! 🙂

egyMint azt már gondolom a beauty cikkekből kitaláltátok, szakmám szerint kézápoló és műkörömépítő vagyok, aminek előszeretettel hódolok is a hétköznapok során a főiskola mellett. Ebben a hónapban ez a szolid kis francia köröm lett a kedvencem. Nagyon sok munka volt vele, mert egy elrontott, csúnya körmöt kellett okosan leszednem, majd a helyére egy viselhetőbb szépséget készítenem. Szerintem jól sikerült. 🙂

shutterstock_125422493Mint azt említettem, hétköznapjaim nagy részét a főiskolán töltöm. A koránkelések meg össze-vissza utazások miatt a héten legalább egyszer reggelizem/tízóraizom/uzsonnázom valamilyen Fornettit vagy FF Bakery cuccot. Másfél hete próbáltam ki egy új péksütit, egy kókuszkrémes csodát, ami mellett nem mehettem el szó nélkül! Nagyon szeretem a kókuszos sütiket, desszerteket, úgyhogy meg fogom fejteni annak a kókuszkrémnek a titkát és majd sütünk valamit! 🙂

TF_miss marpleHa szabadidő, akkor a februári választásom egyértelműen a Trapfactory! Biztosan ismeritek a mostanában nagyon népszerű kiszabadulós játékokat. A Trapfactory egy ilyen hely Csepelen, összesen 6-féle szobával. A Miss Marple szobában (a fenti képen láthatjátok) kellett megoldanunk egy gyilkossági ügyet 60 perc alatt különböző logikai feladványok megfejtésével. Nagyon szuper élmény volt! 🙂

Ez volt az én februárom. Remélem a Tiétek is tartalmasan telt! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

