DreamRoom Project – I. Az ötletek

69874_567041_1000x700Nyáron megújul az egész szobám és mivel elég nagy volumenű változást szeretnék véghez vinni ezzel kapcsolatban (tapétázás, festés, új bútorok és kiegészítők, stb.), ezért arra gondoltam, hogy a folyamatot megörökítem és megosztom veletek, hogy lássátok, nem is olyan nehéz totális átalakítást végezni egy szobán. (Na jó, tudom én is , hogy piszok nehéz, hosszú és fárasztó meló lesz, de muszáj eltökéltnek lenni!) Tervek már vannak, ezért az első részben ezeket szeretném megosztani veletek. 🙂

A falak

Taupe-beige-kids-roomA régi tapéta, szegény, már elég régi, nagyjából 15-20 éves, amivel talán még gond sem lenne, de annyiszor lett már újrafestve és a tetőtéri ablakokból is jócskán jutott neki az esőzések vizéből, hogy úgy döntöttünk jobb lesz, ha az egészet kicseréljük. És ott van az a tény is, hogy nyáron remélhetőleg kicserélik az 5 tetőtéri ablakunkat (társasházban lakunk), ami nem kicsit rongál majd az amúgy is szörnyű tapétán, így az új falszín lesz az első, ami igazán látványos változást fog eredményezni. A szobám két fél szoba volt, így a tetőtér egyik fele jelenleg vörös színű, a másik fele pedig világos zöld. A lépcsőfeljáró viszont világoskék és –sárga. Igen, leírva is szörnyű, hát még minden nap ezt nézni.. A színkavalkád helyett én egy világos barnás – bézses falszínre gondoltam, amitől kicsit tágasabbnak fog tűnni a szoba. Imádtam a vöröset is, hiszen azt is én választottam, mert ki szerettem volna próbálni, de köszönöm, ennyi elég volt! 🙂

          just-beige-light-beige-geburstet-b Nude-Pink1

A bútorok és kiegészítők

hemnes-agykeret__0174562_PE328215_S4Bútorok tekintetében eléggé el vagyok veszve még. Bár minden nap képeket nézegetek és online katalógusokat böngészek, nehéz dönteni. Az biztos, hogy a képen is látható ágykeret mellől nem tágítok, ő egyszer hazajön velem. 🙂 A többi bútorom is szeretném, hogy fehér legyen, fa és egyszerű. A fém és műanyag bútorokat nem szeretem. A nyitható helyett eltolható ajtajú, zárt szekrénysort szeretnék, ami egy sokkal helytakarékosabb megoldás, plusz a takarítással is kevesebb melóm lenne. Kiegészítők szempontjából már most nem bírok magammal és beszereztem már egy-két apróságot. Díszpárnákat, egész alakos türköt, mécsestartókat, képkeretet. Szeretnék még sok sok gyertyát, ágytakarót, párnát, huzatokat, puha szőnyeget és megannyi csodaszép apróságot! Az alsó képek termékei csak hangulatában passzolnak az elképzelésekhez, nem pont ezekre a dolgokra vadásznék a boltban .. de ki tudja! 🙂

ikea2ikeaKreatív megoldások

Nagyon sok “álomszoba” képet letöltöttem már, de egyik sem adja vissza pontosan azt, amilyet én itt magamnak meg szeretnék valósítani, de nagyon sok ötletet találtam, amit jó lenne egyedien megvalósítani. Ezekből mutatok nektek is párat, hátha Ti is kedvet kaptok hozzá! 🙂

ways-to-decorate-your-bedroom-with-fairy-lights-5Nagyon tetszik az égősoros díszítés a szobában, amit én az ágytámla fejrészénél szeretnék megoldani valahogy, kombinálva valamilyen (mű) futónövénnyel, ami napközben elrejti a kábeleket meg az izzókat. Esténként sokat szoktam olvasni és zavaró, hogy a gyertyák vagy az állólámpám nem ad elegendő fényt vagy az nem a megfelelő szögből érkezik. Ez talán megoldás lenne és hangulatossá varázsolná esténként a szobát.

Cozy-White-Living-RoomA gyertyák és mécsestartók mellett a képkereteket gyűjtöm szenvedélyesen. Régebben nagyon tetszett a sok-képkeret-egy-falon megoldás, amiről a mai napig nem mondtam le. “Apró” bökkenője a dolognak, hogy a betonfalakba igen nehéz lyukakat fúrni az akasztóknak és a társasházban mindenki imádja, ha fúr a szomszéd..

white-flower-arrangement-for-romantic-living-room-idea-get-aSajnos nálam az élő növények nem hosszú életűek – és ezen szeretnék változtatni! Nagyon szeretem a fehér szirmú virágokat, legyen az bármilyen fajtájú, csak díszítse a szobámat! Vágott virágot is tarthatnék a szobámban, de annak a folytonos cseréje eléggé költséges megoldás lenne. A cél: több igazi növényt a szobámba!

Első nekifutásra ezeket a gondolatokat tudtam összeszedni. Következő alkalommal megmutatom nektek a jelenlegi szobámat és egy rajzolt tervet arról, hogy hogyan fog kinézni a (remélhetőleg) közeljövőben. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

