Beauty – BrillBird Szalon Nails Premier 2015 tavasz – beszámoló

salonnailspremiercollageAz idei első BrillBird Szalon Nails Premier most szombaton, április 11-én volt, ahová jó szokásom szerint én is kilátogattam és sok sok új okossággal, ötlettel és persze szebbnél szebb színekkel és anyagokkal tértem haza. Erről szeretnék beszámolni nektek. 🙂

A helyszín

maxresdefaultElképzelni sem lehetne jobb helyszínt egy 6 órás előadássorozathoz, mint egy légkondicionált, puha üléses, hatalmas moziterem. A Corvin moziba filmet még nem, de körmös rendezvényt immár harmadik alkalommal láthattam. Nagyon szeretem, mert kényelmes helyen, hatalmas kivetítőn nézhetem az érdekes (és kevésbé érdekes) előadásokat.

nailp5    nailp6

Az előadások

A nap során nagyjából az összes előadáson bent ülök. Ha valami szép, érdekes anyagot láttam vagy kevésbé érdekes előadás következett, akkor megyek ki a vásártérbe és elintézem a vásárlásaim. A tavaszi Szalon Nails Premieren az alsó képen olvasható előadások szolgáltak számomra is érdekes, valamint hasznosítható információkkal. Az ott tanultakból valószínűleg készítek majd egy margarétát a héten. 🙂

11133966_10153217852607241_795899337618883060_o

Az előtér és vásártér

nailp2A legtöbb időt a moziteremben töltöttem, de természetesen a terem előtt is bőven volt mit csodálni, hiszen a nyitott tégelyek asztalánál az összes új és régi anyagot meg lehetett nézni, valamint az oktatók kint minden kérdésre szívesen válaszoltak.

11150226_873897185982505_3038747804749814464_n    nailp3

A szerzemények

np-tavasz-v2A célom az volt, hogy az új, sötétben világítós zselét elhozhassam, mert sosem próbáltam még ilyen anyagot, és gondoltam, titeket is érdekelni fog. 🙂 Ezen kívül az illatosított körömágy ápoló olajok nagy szerelmese vagyok, újabb két szuper illatra tettem szert (eper és gyöngyvirág), így 9 darabos lett a gyűjtemény, szóval van választék bőven! 🙂 Az anyagokról részletesebben egy másik, külön cikkben írok majd. Annyit elárulok, hogy csak zselével dolgozom, de most kivételesen egy színes porcelánpor is hazajött velem… 🙂 Az ajándék anyagok mellett két új katalógust is kaptam: egy BrillBird anyag- és egy továbbképzési katalógust.

nailp4  nailp7

A lényeg, hogy nagyon jól éreztem magam, a kis csúszás sem volt zavaró, a kapott anyagok hasznosak lesznek a munkám során. Én talán több olyan előadást szerveznék, ami döntő többségben az új anyagok felhasználásával készül, hogy a trendeknek megfelelően láthassunk olyan felhasználási lehetőségeket az új színekhez, anyagokhoz, ami kreatív, ötletes és sokoldalú, valamint az utolsó előadás legyen a legérdekesebb, így tuti, hogy nem kezdenek el kiszivárogni az emberek a vége előtt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

