DIY – Almazöld tavaszi körmök

IMG_2432Tavaszi, virágos, vidám, különleges! Talán ezekkel a szavakkal lehetne legjobban leírni ezt a dizájnt, aminek elkészítését most lépésről lépésre nyomon követhetitek. A körmöket a 2015-ös tavaszi BrillBird Szalon Nails Premieren vásárolt és kapott anyagok felhasználásával készítettem el. Kezdjünk is neki! 🙂

 A felhasznált anyagok

Az előkészítéshez: bőrfeltoló és -kaparó * manikűr olló * különböző erősségű reszelők * Nail Prep * savmentes Primer * Crystal Nails BASE GEL * fedőfénynek a Crystal Nails OneStep 0

A színek: Crystal Nails GL24 fehér géllakk * BrillBird Color Gel Go 31 almazöld * BrillBird Nude Builder Gel * BrillBird Magic Light 2.

Az elkészítés menete

IMG_2389Első lépésként az előző zseléanyagot szedtem le a körmömről, majd a bőrfeltoló és -kaparó, valamint a manikűr olló segítségével eltávolítottam a letapadt bőröcskéket. Ezt követte egy jó alapos portalanítás. Nagyon fontos, hogy a sáncokban sem maradhat por, mert az felválást okozhat!

IMG_2391Következhet a NailPrep, majd a Primer. Én csak a savmenteset használom, mert nem problémásak a körmeim. Kedvenc alapozóm az összes zselés munkám alá a Crystal Nails BASE GEL-je.

IMG_2392      IMG_2393

IMG_2395Az alapozás után a gyűrűsujjon készítettem a Nude Cover zselével egy oválisabb foltot, majd a fehér géllakkot használtam. A középső ujjon csak a köröm feléig, hiszen utána ott is az almazöld színt használtam, de ott akár végig is húzhatjátok fehérrel. A hüvelykujj egésze fehér színt kapott.

IMG_2396 IMG_2397

IMG_2399A zselék köttetése után, ahol kellett, fixáltam ( az almazöld zselé Brush&Go), és megbuffereztem a felületüket. A virágokat Moyra és pentart akrilfestékek segítségével készítettem el, valamint vékony csíkokkal és pöttyökkel dobtam fel néhány körmöt. Miután megszáradtak, Magic Light zselét vittem fel a hüvelyk-, mutató- és kisujjamra, valamint a virágok szirmait is átkentem vele. A körmöt végül 0-s One Step géllakkal fejeztem be.

IMG_2405    IMG_2407

IMG_2422A másik kezemmel mindig nehezebb a helyzet, mert hasonló virágokat bal kézzel sajnos (még) nem tudok festeni, így az most sima fehér és almazöld színeket kapott. Ott a hüvelyk-, középső- és kisujjam kapott Magic Light zselét.

Miután elkészültem az új kedvenc virágillatú BrillBird olajomat használtam.

DIY – Almazöld tavaszi körmök” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

