Lifestyle – Életmódváltás – 2. nap

product_fish_sticksMa sikerült ötször étkeznem és megfelelő mennyiségű folyadékot bevinni a szervezetembe. Mindezt úgy, hogy a mai napi limitet (1077 kalória) nem léptem át! 🙂 Így a 2. napomat sikeresnek könyvelhetem el. További részletekért kattints! 🙂

Jogurt-Jogobella-Light-truskawka-kiwi-JogobellaSzerencsére reggel sikerült időben felkelnem, így a vonat előtt még volt időm összedobni egy, a tegnapinál kicsit “izmosabb” szendvicset.

Az első óráim után tízórainak egy ivójoghurtot választottam. Most próbáltam ki ezt az ízesítésűt először, és azt kell mondjam, hogy nagyon finom! És csak 110 kalória!

Ebédre előkotortam a mélyhűtőből a maradék 3 halrudacskám és jó sok salátával fogyasztottam el őket. A salátán kívül sok más köretet is szeretek még, de ha van itthon egy kibontott csomag, akkor általában azt addig eszem, amíg el nem fogy (kb. 3 alkalom erejéig), nehogy megromoljon.

IMG_2512A fenti képek csak illusztrációk, de a jobb oldalt látható müzli bizony már az én uzsonnám volt! 🙂 Igyekszem minden nap valamilyen zöldsége(se)t és gyümölcsö(se)t is fogyasztani, ezért esett a választás ma kétszer is a joghurtra. Holnap jöhetnek majd nyersen! 🙂

A vacsorám nem is lehetett volna más, mint valami halas, ezért készítettem két szelet pirítóst, amit aprított tonhallal fogyasztottam.

Remélem nektek is jó napotok volt! Alul megtaláljátok a mai napom pontos kalóriatáblázatát, hogyha érdekel, mi mennyi volt pontosan. 🙂 Szép estét, holnap találkozunk!

mainap

Vélemény, hozzászólás?

