Lifestyle – Életmódváltás – 3. nap

20150430_080427Szuper-rohangálós napok jönnek, vasárnap előadásunk lesz (színjátszó társulat), így extra figyelmet kell majd fordítsak az étkezésekre és a megfelelő folyadékbevitelre. Már a mai nap során is sokat voltam úton, emiatt a délutáni étkezések eggyel elcsúsztak: ebédből lett uzsonna, uzsonnából vacsora, vagyis 5 alkalom helyett csak négyszer tudtam enni.

tegnapReggelire a két szelet pirítósom mellé tejfölt ettem (imádom ezt a párost!), hozzá pedig olyan gyümölcslevet próbáltam ki, amilyet még sosem ittam. Gyönyörű színe van, az íze is elég jó, viszont nekem túlzottan édes, bár hozzáadott cukor nincs benne. Nem gond, most már ezt is tudjuk. 🙂

A tízóraimat egy hatalmas narancs és egy banán kombinációja adta, amikből egy egyszerű salátát csináltam.

11 és 16 óra között ügyintézés miatt járkáltam le fel, így totálisan kimaradt az ebéd, amit uzsonna időben pótoltam. Csirkemell szeletekbe light mozzarellát tekertem, így lett az uzsonnám három kis tekercs két hatalmas fej paradicsom kíséretében. És igen, az első “bűnözés” – de legyünk őszinték: ki tudja nemet mondani a nagyijának, ha a nagy rohanásban azzal édesíti meg a napunkat (szó szerint :)), hogy házi mini-kakaós csigát süt nekünk? Kettőt be is toltam, és egy percig sem bántam, hiszen így is sikeres volt a mai napom! 🙂

Vacsira a tegnap megkezdett tonhalamból ettem még egy keveset a szokásos 2 szelet pirítósommal együtt. Az összes folyadékbevitel 2,3 liter, tehát ki sem kellett száradnom a mai nap.

Holnap még nehezebb napom lesz, sokkal hosszabb, sokkal melósabb, de remélem, hogy minden tekintetben sikeres napot zárhatunk majd. Jók legyetek! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

