Lifestyle – Életmódváltás – 4. nap

ujpentekNehéz nap volt ez a mai, sok szempontból is.. Sok energiám nem maradt már, ezért csak gyorsan megosztom veletek, hogy hogyan sikerült a mai napom, aztán suhanok aludni. Nem tudnám meghatározni pontosan, hogy a ma elfogyasztott ennivalókat melyik étkezéskor vettem magamhoz, mivel mindig szünetben, pihenőidőben ki-kiszaladtam a táskámhoz és elmajszoltam egy paradicsomot, egy répát vagy egy szendvicset. Megjegyzés magamnak: a zöld teás ivójoghurt furi. A mai napot talán zöldségnapnak nevezném, mert abból ettem a legtöbbet. Este, mikor hazaértem, eléggé megdöbbentett a tény, hogy napközben 600 kalória értékben étkeztem, így megengedhettem magamnak egy kis bűnözést: egy kis csoki és gabonapehely. Kalória tekintetében a határt alig közelítettem meg, viszont az elfogyasztott víz mennyisége zavaróan alacsony. Éreztem is magamon, hogy rosszabb a hangulatom. Na majd holnap feltöltöm magam, mint egy teve! Remélem jól szórakoztatok a mai nap, és sokat pihentetek – helyettem is. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

