Lifestyle – Életmódváltás – 6. nap

11212322_971022066250317_1871021770_nTegnap este megtörtént a csoda. Hihetetlen előadáson vagyunk túl. 🙂 A bal oldani képen az első jelmezemben láthattok, még smink és haj nélkül, a hangbeállás előtt. Imádtam minden egyes percét! 🙂 Sajnos az izgulástól a gyomrom dió méretűre zsugorodott, így egész nap alig ettem és ittam, amire még tett egy lapáttal az időhiány és a temérdek tennivaló.

Reggelire nyugodtan megengedhettem magamnak egy kakaós csigát, mivel tudtam, hogy ennél lényegesen több étel már nem kerül elém a mai nap során. Az előadás után egy lekváros levél volt vacsim, és “desszertnek” elkértem az egyik piaci kofa (volt) kellékét, egy fincsi körtét. Esélyem sem lett volna több alkalommal enni, mivel folyamatosan próbáltunk, autókáztunk, díszletekért és kellékekért rohangáltunk, portoztunk, öltöztünk, hajaztunk, sminkeltünk, hangolódtunk. Én is érzem, hogy ez így nem normális és nem is egészséges, ahogyan a mai étkezéseim zajlottak, de ha kettő lenne belőlem, az egyik tuti egész nap evett volna az idegességtől és az izgalomtól! 😀

vasarnapMa érzem csak igazán, hogy mennyire keveset ittam a tegnapi nap során. De gond egy szál sem, a hidratálás már ezerrel zajlik, valamint sok finomságot hoztam ma a boltból, hogy ne maradjak vitamin és finomságok nélkül. De erről bővebben már csak a következő cikkben. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

