Lifestyle – Életmódváltás – 7. nap

BeFunky CollageEgy hete elszántan étkezem úgy, hogy a célom eléréséhez szükséges napi kalórialimitet nem lépem át. A lényeg röviden: ne lépd át a meghatározott kalórialimitet; fogyassz sok vizet; egyél sok gyümölcsöt, zöldséget nyersen is; az elfogyasztott péktermék lehetőleg legyen teljeskiőrlésű; naponta 4-5 étkezés; rendszeres mozgás.

hetfoA napomat nem itthon indítottam, így a közeli pékségben vettem magamnak reggelit: egy tejszeletet és egy csavart sajtosrudat. Ebédre rozskenyérből és light trappista sajtból készítettem egy egyszerű sajtos melegszendvicset. Rengeteg gyümölcsöt vettem délután, hátha gyümölcssalátát kívánnék, de az eper elsöprő győzelmet aratott uzsonna időben. Meg is ettem mind! 🙂 Vacsorára tükörtojásos szendvicset ettem. Igen, a sok szendvics miatt sajnos túl is léptem a napi szénhidrát limitet. Ez egy tészta nap volt.

vizMár egy olyan folyadékbevitel-szegény nap után is, mint a tegnapi, nehéz visszatérni a napi 2,5-3 literre. Az első másfél liter vizem délután 3 óra körül fogyott csak el, de nap végére meglett a 2 és fél liter folyadék.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

