Lifestyle – 8. nap – Végre újra futhattam

honey10.36 – Csodásan süt a nap! Remélem a mai vendégem után is hasonlóan jó idő lesz, mert akkor hosszú idő óta végre újra lenne alkalmam futni menni. Ráadásul letöltöttem a Nike+ Running alkalmazást is a telefonomra, hogy meg tudjam mutatni, pontosan mennyi távot is teljesítettem. A keddem mindig iskolamentes nap, így szeretek valamivel tovább aludni, emiatt a reggeliről általában lecsúszok. Tízóraira egy közepes méretű banánt ettem, amit leöntöttem egy kanál virágmézzel. Természetes és egészséges páros. Nyami!

11.55 – Egy liter víz elfogyasztva!

Screenshot_2015-05-06-00-40-4923.51 – Reméltem, hogy előbb géphez jutok a mai nap során, de nem így alakult. Időközben egy újabb liter vizet megittam, az utolsó – már beírt – fél literemet pedig lefekvés előttre tervezem. Nagyon hasznos ez a Nike + Running alkalmazás, de elsőre nem teljesen sikerült alkalmazkodnunk egymáshoz. Sajnos a billentyűzár felejtős a program használata során, mert egyből megáll a zene, így csak a programot lehet “blokkolni”, ezért futás közben összevissza nyomódott a telefonom, és futás végére már a Hawaii idő szerint járt az órám. 🙂 Nagyon tetszik, hogy ha abbahagyom a futást/haladást, akkor önmagától megállítja a számlálást, de ez bosszúságot is okozott. A lefutott majdnem 4 km nem nagy táv, de lejtőn felfelé kicsit fárasztó tud lenni, főleg ha az ember nem nagy futó, így féltávnál meg szoktam állni fújni egyet. Igen ám, de ez nem egyhelyben történik, ezért a 2-3 perces pihenőt ugyanúgy a futás részeként érzékeli, így emiatt is rosszabb lett az időm és az átlagsebességem. Sebaj, majd összebarátkozunk!

nyamiEbédre csiperke gomba fejeket rántottam, köretnek fehér rizst ettem. Ma végre volt időm megnézni egy filmet, ám ez bizony sajnos nasit kívánt .. Egy nagy marék kukorica mellett a Spar “Oreo” kekszét is megkóstoltam, egy darabot. Többször nem is fogom. Amúgy sem kívántam az édeset, csak a kíváncsiság hajtott. A film szuper volt, az Interstellar-ra (Csillagok között) esett a választás, nemsokára beszámolok róla. 🙂

0958_08Vacsorára a sajtkrémes pirítós mellett döntöttem ” a mai napba már bármi beleférhet” címszóval. Evés közben pedig rátaláltam az előadásunkról készült képekre. 🙂 Mint már említettem, egy C.S.O.D.A. volt és nagyszerű érzés volt részese lenni az egésznek. 🙂

Bár a kalórialimitet bőven nem léptem át, mozogni is volt időm és vizet is fogyasztottam bőven, nem mondanám 100%-ig sikeresnek a mai napot, mert egy étkezés kimaradt, illetve az egyik totálisan nasiból állt .. Holnap majd jobban igyekszem!

kedd

Vélemény, hozzászólás?

