Lifestyle – 9. nap – Fene egye meg!

szerda

Igen, tudom. Sok olyan étel került a mai napom montázsába, amiknek nem szabadna ott lenniük, de ez egy extra bűnözős napra sikeredett. Mentségemre szóljon, hogy ma is szántam időt a futásra. 1201 kalóriát fogyasztottam a megengedett 1077 helyett, de a mozgással enyhítettem a helyzeten. Viszont ezen a héten kívül már csak egy hét, és vége a szorgalmi időszaknak. Kitartást minden sorstársnak! 🙂

szerdakalA reggelemet egy szénhidrát-csökkentett sajtos rúddal kezdtem, amit megtaláltok nagyjából minden Sparban és PékPont üzletben. Szerencsére a szerdai napom igen rövid, így az utolsó órám előtt kiszaladtam a boltba és tízóraira egy hatalmas Pöttyös túrórudival jutalmaztam meg magam. Ebédet sajnos nem itthon ettem, így sikerült a sültkrumpli és a rántott camembert csapdájába esnem. Viszont ha alkalmatok adódik, egyszer kóstoljátok meg a Bauer Brasilis narancslevet. Nagyon finom! Nem az a keserű és nagyon erős, szinte már kellemetlen az íze, mint sok 100%-os narancslének, hanem nagyon kellemes lágy. Vacsorára egy, a RioMare-hoz hasonló halacskát ettem meg két szerel pirítóssal, de ez a Spar sajátmárkás hala. Ez is nagyon finom!

Screenshot_2015-05-06-19-10-48Az mai nap során tehát 1201 kalóriát vettem magamhoz, de szerencsére mozogni (futni) is volt időm. És igen, pont elkapott a vihar .. úgyhogy ez egy rövid menet volt. 🙂 Egy megbeszélésre futottam le, onnan már autóval hoztak vissza. A mozgással együtt így 26 kalória különbséggel, de sikeresen zártam a napomat. Ja, és a 3 liter víz is elfogyott. 🙂

(A tegnap esti film után beszunyáltam, ezért posztolom a mai napon.)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

