Lifestyle – 10. nap – Húsmentes nap

csotorrtokHogy miért is jó a kalóriaszámlálás módszere? Azért, mert bármit ehetsz. De tényleg. Bármit. Csak számolnod kell a kalóriákat. Mégis, miért jó a szénhidrát-csökkentett vagy light, esetleg a kalóriaszegényebb termékeket leemelni a polcról, mint a megszokott csipszet vagy fehérkenyeret? Hát azért, mert akkor még többet ehetsz aznap. Ez nem a koplalásról szól, de a szervezeted is megköszöni, ha fehér kenyér helyett a teljeskiőrlésű kenyeret választod és ha csokoládé és csipsz helyett gyümölcsöt és zöldséget eszel. 🙂 Természetesen ha csak a kalóriákat számolod, akkor megehetsz egy egész tábla csokoládét is egy nap .. de akkor aznap tényleg koplalnod kell utána! 🙂 Itt a mai napom mérlege.

csotortokReggelire új joghurtot és új müzlit próbáltam. Most már kijelenthetem, hogy a Jogobella light termékcsalád minden tagja nagyon finom. És kalóriaszegény! Az új müzli is király, csak nagyon kalóriadús, így ha elfogyott, egy másik fajta után kell néznem. Tízóraira egy hatalmas adag salátát ettem. Jegyzet magamnak: (sokkal) kevesebb sajttal is elég lesz! Ebédre egy jó nagy adag rántottát ettem meg kaliforniai paprikával. Régebben nagyon sok kenyeret meg tudtam ennyi egy rántotta mellé, de mostanában azt veszem észre magamon, hogy a zöldség jobban fogy közben. Az uzsonnám az egyik kedvenc nasim volt, egy pici epres túrórudi. Jegyzet magamnak: igen, a barackosabb még mindig sokkal finomabb.

Mozogni ma nem volt sajnos időm, de majd holnap! 🙂 A kalórialimitem tehát nem léptem át, a folyadékbevitel elfogadható (2liter), de az este folyamán úgyis iszom még. Szép estét nektek! 🙂

Reklámok

Lifestyle – 10. nap – Húsmentes nap” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

