Filmek – Interstellar és Nightcrawler

BeFunky Collage (2)A vizsgaidőszak közeledtének egyik tipikus jele, hogy annyi sulis dolgom lenne, hogy inkább “elmenekülök” és megnézek egy filmet vagy elmegyek futni. Ha jó az idő, az olvasást is inkább a futás váltja fel. Az elmúlt héten két filmet is volt szerencsém megnézni. Az egyik a Csillagok között (Matthew McConaughey), a másik pedig az Éjjeli féreg (Jake Gyllenhaal).

Kezdjük a Csillagok közöttel. A cselekményről ITT olvashattok bővebben. Sajnálom, hogy nem jutottam el moziba addig, míg még adták, mert nagyon gyönyörű képei vannak. Nagyon szeretek minden cikket, hírt, filmet, könyvet, ami az űrrel, űrutazással és kozmikus távolságokkal foglalkozik, ezért is szerettem volna mindenféleképpen megnézni ezt a filmet. Szerencsére nem kellett csalódnom. Csak egy kicsit. Nagyon jól felépített, alaposan átgondolt film (elméleti fizikus segítette a munkálatokat), de ez a befejezés számomra nem elfogadható! 😀 De mit tudhatok én az űrről. SPOILER ALERT: Az én verziómban is rájött volna a lánya, hogy ki volt a titokzatos szellem, aki leborogatta a könyveit, de az apja nem élte volna túl, hanem mondjuk amikor már a halálos ágyán fekszik a lánya, akkor is potyogtak volna neki a könyvek, mert hogy még a “könyvtárban” megtalálta volna azt a pillanatot is. Kérdés: ha az idő “ő számukra” egy ugyanolyan fizikai dimenzióvá vált és nézegethette a lánya pillanatait, a jövőből miért nem láttunk képeket? SPOILER VÉGE Mindenesetre nagyon tetszett, szívesen néztem, és szívből ajánlom mindenkinek. Legalább egyszer érdemes megnézni, mert érdekes, izgalmas, elgondolkodtató és gyönyörű.

AZ Éjjeli féreg sztorijáról ITT olvasattok. Az Éjjeli féreg nem éppen azt adta, amire számítottam. Lehet ez is volt az oka annak, hogy a végét már csukott szemmel néztem. Számomra nem volt elég izgalmas és rengeteg mindent ki lehetett volna még hozni a sztoriból. Szívesen nézem Jake filmjeit, és ez a halálvékony, éjjeli akcióvadász karakter nagyon jól állt neki, de nekem kevés volt. SPOILER ALERT:  Talán ha megőrült volna, a munkája megszállottjává vált volna nagyon durván vagy valami bajba keveredett volna (például a családi gyilkosságos szálnál) az dobott volna rajta, de ez a “mire bárki kiérhetne, nekem már 45 perces felvételem van minden vércseppről, de a hatóságnak eszébe sem jut, hogy mit császkál ez az őrült kamerával a tett helyszínén” téma nekem olyan … “hátjó” kategória. SPOILER VÉGE Ha nincs jobb film, amit megnéznél, akkor hajrá, de sokat nem veszítesz, ha kimarad az életedből.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

