Lifestyle – 12. nap – Menni tovább

vasarkollVannak olyan napok vagy események, amikor nem adódik lehetőség arra, hogy a kalóriaszámlálás módszerét alkalmazni tudjuk minden étkezés során. Ilyen volt számomra a tegnapi nap, amikor családi ebéden vettem részt, majd este a színjátszó társulattal gyűltünk össze. Valószínűleg túl is léptem a kalórialimitem és elég folyadékot sem ittam. Ilyenkor nagyon nehéz nem elindulni a lejtőn, mert legszívesebben most rögtön felfalnám a hűtőnk egész tartalmát. Erősnek kell lenni, visszatérni a limithez és extrán hidratálni a szervezetet! Itt a mai napom mérlege.

Screenshot_2015-05-09-11-02-36A tegnapi napomhoz még az is hozzá tartozik, hogy életem eddigi leghosszabb futására indultam. Nem szoktam a városban futni, mert amúgy is egyedül kocogok és nem szeretem, hogyha néznek, miközben a fejem vörös és izzadt és küzdök a kilométerekkel. 🙂 De ez alkalommal úgy döntöttem, hogy kell egy hosszabb út és akkor már miért ne lehetne az egy jó nagy kör a városban.

13.38 – Mivel igen sokáig aludtam, így az első két étkezés kapásból ki is maradt, de a kalóriákat bepótoltam egy hatalmas adag finom ebéddel. Egy nagy tál húslevest ettem Kohl’s Kitchen szénhidrát-csökkentett tésztával és három főtt répával. Másodiknak pedig házi krumplipürét sült csirkehússal.

vasarnap16.15 – Ez ma egy húsnap! Uzsonnára a kedvenc tonhalacskám két szelet teljeskiőrlésű pirítóssal. A napi minimális 54 gramm fehérjém már most bőven túlhaladtam. 🙂 (Keresek majd valami jó kis tonhalkrém receptet!)

18.07 – Itt az ideje egy kis nassolásnak! Gondolkodtam, hogy készítsek-e turmixot az epreimből, de annyira gyönyörűek voltak, hogy inkább nyersen ettem meg őket. Óravázlatíráshoz tökéletes nass! 🙂

20.46 – A nap befejezéseként ismét melegszendvicset csináltam. Szeretem, mert gyorsan kész, ropogós, sós és laktató. A Trónok harca legutóbbi részéhez még elszürcsölöm a maradék vizem, ami a literes palackomban van és akkor kijelenthetem, hogy igen sok folyadékot sikerült magamhoz vennem ma (2,9 liter), illetve ismét sikerült az 1.077-es kalórialimit alatt maradnom (hajszál híján:) ). Szép estét nektek!

Vélemény, hozzászólás?

