Konyha – Finom és egészséges reggelik 300 kalória alatt

reggeliKöztudott, hogy a szép alak elérése és megtartása nem csak a rendszeres mozgáson múlik, de megfelelő táplálkozást is kíván. Ez korántsem egyenlő azzal, hogy koplalsz vagy hogy salátán élsz hetekig-hónapokig. Olyan fő- és kiegészítő étkezéseket mutatok nektek a most induló cikksorozatban, amik egészségesek, kalóriaszegények és legfőképpen változatosan elkészíthetőek! Hiszen lemondani semmiről sem kell, csak át kell kicsit gondolni, hogy megéri-e. 🙂

459928753Teljes kiőrlésű zabkása gyümölcsökkel (~149-252kcal)

Hozzávalók: 30g teljes kiőrlésű zabkása (107kcal) * 100g a kedvenc gyümölcsödből (banán – 89kcal, eper – 32kcal, alma – 52kcal, barack – 50kcal) * 100ml zsírszegény tej (tehéntej – 56kcal, kókusztej – 10kcal, mandulatej – 24kcal)

Elkészítése: Hidegen és melegen is fogyasztható. Ha szeretnéd, hogy reggel már készen várjon a zabkásád, akkor előző este keverd össze a zabpelyhet a folyadékkal! Éjszakára hagyd a hűtőben, reggel pedig add hozzá a gyümölcsöket! Ha inkább melegen fogyasztanád ezt a tápláló reggelit, akkor főzd meg a zabpelyhet a folyadékban. Alacsony lángon körülbelül 10 perc alatt besűrűsödik, de ízlés szerint addig sűrűsítheted, ahogyan te szereted. Tálalás előtt szórd meg gyümölcsökkel!

natural_yogurt_with_muesli_in_small_glassLight joghurt müzlivel (165kcal)

Hozzávalók: 150 gramm light joghurt (Jogobella – 95kcal) * 30 gramm müzli (Master Crumble – 103kcal)

Elkészítése: A joghurtot és a müzlit egymásra is rétegezheted, de össze is keverheted. Ha ropogásra vágysz, edd meg egyből, ha puhán szereted, akkor várj pár percet az összekeverés után!

Honey Ginger Fruit Salad_Recipes_1007x545.ashxGyümölcssaláta mézzel (233 kcal)

Hozzávalók: 50-50 gramm banán, alma, narancs, eper, kiwi (135 kcal) * egy nagy evőkanál méz (30 gramm) (98 kcal)

Elkészítése: Mosd meg a gyümölcsöket, majd vágd fel kis kockákra! Keverd össze egy nagy tálban, majd csurgasd rá a mézet! A fel nem használt, de megkezdett gyümölcsöket folpackkal csomagold be és 1-2 napon belül fogyaszd el!

20110421hazitundeTojákrémes vollkorn pirítós (264 kcal / 2 szelet)

Hozzávalók két szelet pirítóshoz: 1 tojás (52 gramm) (88 kcal) * 1 teáskanál vaj (15 gramm) (Vénusz natúr – 81 kcal) * só * bors * 2 szelet vollkorn toastkenyér (95 kcal)

Elkészítése: Első lépésben főzd meg a tojást, majd amikor kihűlt, óvatosan távolítsd el a héját! Egy villa segítségével törd össze, majd add hozzá a vajat és dolgozd össze őket! Ízlés szerint adj hozzá sót és borsot! Edd finom zöldségekkel, mondjuk paradicsommal vagy póréhagymával!

kep_eletrevalo_1Búzacsírás – csirkés szendvics (247-257 kcal)

Hozzávalók: 2 szelet vollkorn toastkenyér (95 kcal) * vaj ( 54 kcal) * 1-2 szelet csirkemell sonka ( 10-20 kcal) * kígyóuborka (25 gramm – 3 kcal) * 1 evőkanál búzacsíra ( 10 gramm – 35 kcal) * light majonéz (10 gramm – 28 kcal)

Elkészítés: A kenyeret a szendvics elkészítése előtt egy fél percre bedobhatod a pirítóba egy kis extra ropogásért, majd jöhet a vaj, a csirkemell, az uborka, a búzacsíra, végül pedig a majonéz.

Az ételek mellett figyelj arra is, hogy mit iszol! 🙂 Reggeli előtt egy pohár víz felpörgeti az anyagcseréd, de az étkezéseid után is számos jótékony hatású ital közül válogathatsz. A kiegyensúlyozott étrend kialakítását és az egészséges fogyás elérését szolgáló hasznos tippeket és tanácsokat találhatsz a Csinifix oldalán. Látogass el hozzájuk!

Advertisements

Konyha – Finom és egészséges reggelik 300 kalória alatt” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s