Lifestyle – 13. nap – Tészta-hegy

hetfovoltamsziaNagyon szeretem a tésztát. Talán túlságosan is. Ma minden étkezésemnél ott volt. De hogy legyen egy jó hír is: újabb termékcsoportot találtam, amihez a tápanyagtáblázat az interneten is elérhető. Csupa öröm és boldogság!

Reggelire nem volt időm megfelelő kaját keresnem magamnak, így megint a szénhidrát-csökkentett sajtos rúd csapdájába estem. Nagyon finom, laktató, de 333 kalóriát nem ér. Most már, hogy tudom, hogy a pékpont péktermékek tápérték adatai sem elérhetetlenek, így könnyebb lesz választani.

hetfoEbédre gombás rántottát készítettem. Sosem szoktam zöldséget vagy húst egybesütni rántottával, mert számomra a tojás magában is tökéletes. De most megpróbáltam. Nem vált be.

Vacsorára a szokásos kis melegszendvicsemet nyammogtam el két hatalmas paradicsommal. Minimálisan, de túlléptem a napi limitet, de úgy érzem az a 8 kalória két plusz guggolással ledolgozható. 🙂 Még fél liter vizecském van az üvegemben, azzal együtt lesz meg a 2.75 liter. Sajnos ma nem sikerült gyümölcsöt ennem, ezért szerintem már ma éjszaka a holnapi reggeli mézes gyümölcssalátámról fogok álmodni. 🙂 Jó éjszakát!

Vélemény, hozzászólás?

