Lifestyle – 14. nap – Salátát kétszer

foziKét hete táplálkozom úgy, hogy minden egyes étkezésnél mérek és jegyzetelek. A kalóriaszámlálás nem is olyan melós, ha az ember hozzászokik, és a méricskélés is egyre kevesebb időt vesz igénybe. 🙂 Íme a mai napom mérlege.

Külön öröm és boldogság, hogy végre sikerült minden étkezésemet képpel dokumentálni, így a bejegyzés első, főképén a saját ételeim szerepelnek. 🙂

tokfoziReggelire a “megálmodott” gyümölcssalátámat ettem, amiről receptet ITT találhattok. Ebédre szintén salátát kívántam, mert sokféle zöldség volt itthon. Sütöttem fűszeres csirkemellet, hozzá köretként pedig pirítóst és salátát ettem. Megjegyzés: nagyon aranyosak a kis háromszögekre szeletelt kenyerek! 🙂 Uzsonnára a kedvenc light joghurtom meggyes változatát próbáltam ki müzlivel, vacsorára pedig anyu legfinomabb tökfőzelékéből ettem egy jó nagy merőkanálnyit tükörtojással. Nyami! És mivel a tökfőzelék után is maradt még a limitig, ezért megjutalmaztam magam egy finom tejbevonatos túrórudival. Sajnos elfogyott az ásványvíz itthon és lusta voltam elsétálni a boltba a meló mellett, így nem is nagyon ittam ma (2 litert mostanáig -23.08), de most jártam meg a szupermarketet és a holnapi adag már meg is van! 🙂

20150512_120559Ma bátor voltam és egy kósza ötlet hatására elővettem a karácsonyra kapott alkalmi ruhám. Két opció volt lehetséges:

a) nem jön rám és új célom lesz (az 55kg elérése mellett), hogy ismét beleférjek vagy

b) a karácsony előtti méretem ismét az enyém.

Úgy tűnik, hogy sokat segített a húsvét előtt tartott mini-diéta és a mostani két hét, mert a ruhámban kényelmesen “elférek”. 🙂 A mai napi limitet nem léptem át, szóval ez a nap is sikeresnek könyvelhető el. Jó éjszakát! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

