Lifestyle – 15. nap – Ilyen egy rohanós nap

tegnapReggel lekéstem a vonatom (kettőt is), így örültem, hogy a hűtőből egy túrórudit és egy müzliszeletet ki tudtam ragadni. Ebédre már vissza is értem suliból, ezért volt esélyem ismét fincsi tökfőzeléket enni. Meló után mennem is kellett tovább énekórára, de előtte még beugrottam mamámhoz, ahol az egyik régi nagy kedvenc gabonapelyhemmel találtam szembe magam, és nem bírtam neki ellenállni. A bökkenő csak az, hogy fogalmam sincs mennyit ettem belőle, mivel nem volt konyhamérleg. Ezért azt találtam ki – mivel mást nem is sikerült ennem -, hogy akkora adagot írok be, ami kimaxolja a kalórialimitem, de ennyi gabonapelyhet szerintem nem ettem meg. Ki tudja …

Inni sem tudtam sajnos eleget, maximum másfél liter sikerülhetett. Ezt sem tudtam mérni, mert napközben elhagytam a kétliteres vizes palackom. Mozogni pedig esélyem sem volt a sok dolog, később meg az eső miatt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

