Lifestyle – 16.nap – Búzacsíra randevú

csotortokAnnyi finomságot ettem ma, hogy az már szinte bűn(?)! Na jó, az egyetlen igazi bűnözés a vacsora után volt csak, amikor már szabadon garázdálkodhattam a fennmaradt 166 kalóriámmal. Megjegyzés: az utolsó képem mindig jóval sötétebbre sikerül a fényviszonyok miatt, de majd megtanulok fényképet szerkeszteni, hogy lássátok, ki volt az utolsó étkezésem alanya. Itt a mai napom mérlege! 🙂

IMG_2559Mint minden igazi sulimentes napon, ma is átaludtam a reggelit, így tízóraival indítottam. Nagyon rég ettem Danone görög joghurtot, ezért most éppen itt volt az ideje! Kedvencem a keksz ízű, de sokat nem próbáltam még – majd a közeljövőben!

IMG_2564Ebédre 12 fej(!) gombát ettem meg 4 teáskanál mártogatóssal, amit szintén én “kutyultam” majonézből, tejfölből és borsból. Egy egyszerű kis tartár a kis kedves gombafejekhez. Ma nem volt kedvem körettel bajlódni, ezért mertem ennyi gombát panírozni.

IMG_2565Uzsonnára ismét bevágtam egy jó nagy adag epret mindenféle ízesítő, cukor, xilit vagy méz nélkül. Ezzel a napi gyümölcs és zöldségfogyasztás kipipálható a mai napra is! Sajnos nem voltak a legszebb eprecskék, a benyomódott puha részek kivágásával kb. 150 grammot veszítettem.

IMG_2567Vacsorára egy olyan szendvicset próbáltam, amit eddig még soha. Először is újfajta kenyeret próbálok (Tesco light choices), ami elég becsapós. Lehet, hogy a legkevesebb kalóriatartalmú toastkenyér a polcokon, de valamivel nagyobb szelet is, mint a többi. Nem gond, legalább többet eszek ugyanannyi kalóriaértékben. Másrészről pedig ilyen csírakeveréket sem próbáltam még. Egy szó mint száz: jó nagy, laktató szendvics lett a végeredmény!

crustiÖröm a mai napban: voltam vásárolni futáshoz szükséges ruhákat. 3 szuper felsővel és egy rövidnadrággal tértem haza. Sajnos hosszú szárú gatya nem volt a méretemben, a térdig érőt pedig nem szeretem magamon. Ma nem volt alkalmam futni menni, az idő is nagyon szeles volt itt nálunk, de remélem majd holnap tudok rá időt szánni. 🙂

“Öröm” a mai napban 2.: Ennyi étel után is maradt még 166 kalóriám, amit – nem szépítek – csipszre “pazaroltam”. Minimális a bűntudat, mivel eléggé egészségtelen a cucc.. de ha a napba belefért, hát belefért. Pont. Kellett a boldogsághoz.

Ismét sikerült tehát a limit alatt maradnom és a 2,5 liter folyadék sem okozott gondot. 🙂 Holnap találkozunk. Jó éjszakát!

Vélemény, hozzászólás?

