Lifestyle – 18. nap – Szobafelújítás I.

18A mai nappal újabb hét indult, így eljött az életmódváltás 18. napja is! A hétvége kész káosz volt a lomtalanítás miatt, így nem tudtam semmit sem mérni vagy számolni.. Nem gond! Robogunk tovább. 🙂 Nagyon imádni fogom május második felét, június elejét pedig még inkább, mivel akkor veszi majd csak kezdetét az igazán látványos átalakítás. Jöjjön a mai napom mérlege! (A nap során próbáltam többször is géphez ülni.)

IMG_26108.30 – Induljon hát a reggel egy nagy bögre kakaóval laktózmentes tejből, két szelet teljes kiőrlésű kenyér és egy kis sajtkrém társaságában. A kakaóporon kívül semmi nem kerül a tejbe, hiszen a laktózmentes tej önmagában édesebb, valamint a kakaóporban is van cukor..

14.20 – Tízóraizni nem volt időm a körmözés miatt, így a reggelit egyből egy gyors ebéd követte. De szép is lett volna! Csak most lett egy kis időm enni, de a 17.napi bejegyzésben bemutatott puffancsomat elfelejtetem estig. Cserébe viszont gyönyörű körmök készülnek folyamatosan! 🙂 Ebédre tehát fincsi fűszeres sajtot ettem egy kevés kis szőlővel.

Screenshot_2015-05-18-18-15-5317.04 – Az összes körmözés után már egy szuper futáson vagyok túl, 4.18 km-t tettem meg a Nike+ Running szerint, de szerinte keresztülfutottam az autóúton és a vasúti síneken fordultam vissza.. 😀 Szóval egy kicsit több volt ez annál. 🙂 Nagyon jó idő volt, az új trikómban mentem és most egy új alkalmazással hallgattam közben zenét, melynek neve: Spotify. Töltsétek le, nagyon király! Attól függően, hogy mit csinálsz (pihensz, futsz, főzöl, reggel “még 5 percre” visszaalszol) generál egy playlist-et és király számokat ad, ami a pillanatnyi hangulatodhoz nagy valószínűséggel remekül passzol.

IMG_262918.45 – Sikerült elkészíteni a puffancsokat, és jelentem: nagyon finom lett! 🙂 A recept szerinti túrómennyiségnél valamivel kevesebb került bele, cukor helyett pedig xilit, de szuper jó lett. Két kis puffancsot pakoltam egymásra, meglocsoltam mézzel és felszeleteltem hozzá egy egész banánt. Hmm..

1822.00 – Vacsora 2, mert hogy olyan is létezik – ha belefér. 🙂 Két tojásos rántottámhoz a Trónok harca legújabb részét választottam. Ti nézitek? Én nagyon szeretem.

A – mozgás miatt a megemelkedett – kalórialimitem a mai nap nem léptem át, így ismét jó úton haladok a célom felé. 🙂 Jó éjszakát!

 

Vélemény, hozzászólás?

