Lifestyle – 19. nap – Tejtermék-nap

19Vészesen közeleg a hónap vége! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nagyjából egy hónapnyi kalóriaszámlálás milyen eredményt hoz majd. Ma nem sok időm volt ételt készíteni, így mindig valamilyen gyors megoldásra esett a választás. Amit így utólag visszanézve észrevettem: minden étkezésben megtalálható valamilyen tejtermék, ezért egyszerű volt a dolgom, amikor címet kellett adnom a cikknek. 🙂 Itt a mai napom mérlege.

9.47-Szép jó reggelt mindenkinek! 🙂 Lassan indul a nap, az első vendégem hamarosan itt lesz. Kicsit elaludtam, de egy bögre kakaó azért belefér. Legyen szép napotok! 🙂

IMG_264412.55 – Gyorsan valami finomat és meleget? Mi más lehetne, mint sajtos melegszendvics, fincsi vajretekkel és egy pohár gyümölcslével. Megjegyzés: sajnos ez a Sió light rosszabb ízű, mint amire emlékeztem, így maradok inkább a sima gyümölcsleveknél..

IMG_264916.28 – Vendégek mára letudva, indulhat a tanulás! 🙂 Előtte persze egy kis uzsonna fincsi fahéjas gabonapehely formájában. A beírt mennyiséget kétszeri alkalommal sikerült összeennem, a képen egy adag szerepel (18.48). Mivel a reggeli kimaradt, így itt bepótoltam az ott el nem fogyasztott 200 kalóriát.

IMG_265323.02 – A vacsorát direkt időzítettem ennyire a nap végére, mert tudtam, hogy a tételek miatt egész éjjel nem alszom majd. Legalábbis 4-ig biztosan nem kerülök ágyba. Ezért arra gondoltam, hogy a napindító kakaómat megismételve ugyanúgy kakaóval zárok, és egy új vajkrémet is kipróbálok.

19A holnapi étkezéseimet már volt időm átgondolni, ezért is várom már annyira, hogy holnap legyen. 🙂 Mozogni nem volt időm, de egy picit még érzem a tegnapi futás jótékony hatását. Örömhír: a lomtalanítás során kész konditermet “találtam” itthon: súlyzókészlet, lovaglógép, két hasgép, jógaszőnyeg és még egy ismeretlen megnevezésű ketyere. Szóval az itthoni edzés sem lehetetlen már – csak a szobabicikli ne romlott volna el…

Vélemény, hozzászólás?

