Lifestyle – 20. nap – Ess, eső, ess!

20Kedves eső! Köszönöm, hogy egész nap szakadatlanul csak estél és estél, így eszembe sem jutott kikacsintani az ablakon egy jó kis fárasztó futás reményében, és ezáltal a haspad sem érezhette magát elhanyagolva. Ja, és a kidolgozott tételek száma is jelentősen megszaporodott. Szóval köszönöm! De remélem azért nem maradsz sokáig.. Puszi!

IMG_266611.33 – Sokáig alvós, esőhang hallgatós, ágyban reggelizős. Az egyik legjobb napindítás! 365 gramm eperrel kezdtem a mai napot. (Megjegyzés: a csomagolásra 500 gramm van írva. A levélkéik levágásával és az eprek félbevágásával nem hinném, hogy 135 gramm grammnyi gyümölcsöt távolítottam volna el … Legközelebb lemérem még a dobozban.)

12.58 – A reggelinél megkezdett első 0.5 liter víz pipa!

14.06 – Próbáltátok már a Sága Mini Fini virslijét? Én még nem, de most adtam neki egy esélyt. Nagyon ritkán eszem virslit, talán évente egyszer-kétszer, és most erre esett a választás. Nagyon aranyosak – és finom is! 🙂

14.29 – Második kis üveg víz “kivégezve”.

16.04 – Mivel a hosszú alvásom miatt a napi 5 étkezés csak akkor lesz meg, ha kétóránként eszem egy kicsit, így uzsonnaidőben még nem vagyok valami éhes, ezért elintézem egy bögre finom kakaóval. Nagyon rákattantam mostanság! Ennyi szünet kell a tételek között. 🙂

IMG_267518.04 – Újabb fél liter víz pipa!

18.49 – Újabb étkezés, újabb “reggeli”! 🙂 Ma semmi kedvem főzni, így nagyjából mindegyik étkezésre olyan kaját választok, ami gyorsan kész van. Két szelet pirítóshoz választottam zöldségféléket, hogy a meglegyen a napi zöldség és gyümölcs.

20.11 – Viszlát, újabb fél liter folyadéék!

2021.54 – A vacsorán már sokat töprengtem. Nem szerettem volna édeset enni, de kenyérfélét sem, ezért jutott a választás a tojásra. Kellett is a fehérje, a hasgéppel volt még egy találkám. Összesen a 2.5 liter vízen kívül megittam még majdnem 3 dl kakaót, valamint az elfogyasztott zöldségekben és eperben is jó sok víz volt. Szét hidratáltam ma a testem, és egy picit mozogtam is!

Holnap jelentkezem. Jó éjszakát! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

