Lifestyle – 21. nap – 10 nap múlva mérés!

21Pontosan 10 nap múlva mérés! Jó gyorsan eltelt ez az egy hónap, remélem a számokkal is kimutatható eredményt hoz majd, ami nagy erőt ad majd a további folytatáshoz. 🙂 Itt a mai napom mérlege!

IMG_268410.23 – Bár korán keltem, reggelizni nem volt időm. Helyette egy újabb gyönyörű ékszer körmöt készítettem, nemsokára láthatjátok majd! (Azóta már ebben a cikkben megcsodálhattátok.) 🙂 Tízóraira a Jogobella málnás light joghurtját választottam, hozzá pedig a cerbona kókuszos müzlijét. Istenem, de szeretem én a kókuszt… Egy álom! Megjegyzés: túró rudiért indultam és joghurt lett belőle. Hogy is van ez?

12.09 – Első fél liter folyadék pipa, irány a bolt!

IMG_268613.52 – Igen, maradtam a kókusznál, amit kedvenc husimmal, a csirkemellel hoztam össze. A bunda 2/3 része kókuszreszelék, hozzá egy kevés zsemlemorzsát kevertem, majd a szeleteket olaj nélkül, sütőpapíron, tepsiben sütöttem. Mennyei! Mára elég lesz ennyi kókusz.. 🙂

14.45 – Ismét kiürült a fél literes üvegem.

16.43 – Uzsonnára valami édes desszertre vágytam, ezért kipróbáltam a Dr. Oetker vaníliás bögrés pudingját. Nem rossz, nem rossz! Nem az az igazi puding íze van, mint a sima nagy tasakosnak, de 2 perc alatt mit várjon az ember? Megjegyzés: Bárcsak az elkészítése előtt elolvastam volna, hogy bár 150 ml tejjel készül, egy legalább 300 ml-es bögrében kell ennek megtörténnie. Nem gáz! A “maradék” finom volt.. 🙂 Csak ~29 gramm ment kárba.

17.08 – Fél liter víz eltűnt. Ismét.

IMG_269119. 05 – Mindig lesem a boltban a koktélparadicsomot. Mindig.  Nagyon várom már a nyarat, amikor 200 forintokért árulják dobozával. Nos, ez a mai nap már egy kis ízelítőt adott nekem az örömből, mert most ennyiért kapható a Spar-ban a pici doboz koktélparadicsom. Nagyon apró szemű, de rengeteg. (És lemértem, megvan a 250 gramm!) Ennyi boldogság kell ezen az esős napon. 🙂

20.02 – Water again

2121.30 – A napot két szelet sajtos melegszendviccsel zártam és egy jó bögre laktózmentes kakaóval. Megjegyzés: Tolle light sajttal melegszendvicset készíteni nem az igazi. A mai napi kalórialimitemet nem léptem át, az összes bevitt folyadék pedig 2.2 liter.

Holnap jövök a 22. nappal! Jó éjt! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

