Lifestyle – 22. nap – Néha nem jön össze..

22Nem mindig sikerül figyelemmel kísérnem az elfogyasztott ételek kalóriatartalmát. Aznap általában nem is írok Lifestyle bejegyzést, hiszen nem lenne mit értékelni. De olyan is van, hogy sikerül, viszont túlhaladok a limiten. Nem sokkal, csak épphogy. Mi ilyenkor a legfontosabb? Hát az biztos nem, hogy az a bonbonnyi kalória még becsúszott aznapra. Mire kell ilyenkor gondolni? 1. Szuper, van miért tolni egy gyors itthoni edzést még a nap végén. 2. Jókat ettem ma? Igen! Hát akkor? Ha néha túl is szaladunk a korláton, nem szabad elkeseredni, hanem be kell kapcsolni a “csakazértis” funkciót. 🙂 Itt a mai napom mérlege!

A hajnalig tartó tanulás után ma jó sokáig aludtam, így 11.32-kor került sor a reggelire. Kipróbáltam a belvita Jóreggelt mézes-tejes reggeli kekszét egy bögre laktózmentes tejjel. Nagyon finom – a tej is meg a keksz is! Már be is szereztem a kakaós-mogyorós változatot is. 🙂

IMG_2696Délután 2-ig el is voltam ennyivel. Egy délutáni megbeszélésem előtt sok kedvem – és alapanyagom, na meg időm – még nem volt a főzőcskézéshez, ezért szendvicsfalatkákat készítettem. Ekkor ürült ki először a 0.5-ös üvegem. Ezután hosszú “csönd” következett..

IMG_2698A megbeszélés a tervezettnél tovább tartott, így a második üvegem csak negyed 7 után ürült ki. Ezután mentem bevásárolni, és a választás most a négysajtos csirkemellre esett rizzsel. Hihetetlenül éhes voltam, ezért csak lapátoltam és lapátoltam a tányéromra a köretet, aminek meg is lett az eredménye.

22Mivel éreztem, hogy a nap valószínűleg már “veszve van”, ezért ma egy kocka csokit is elmajszoltam napközben. A folyadékbevitelem tehát nem volt ma valami fényes. Az utolsó fél literem most iszom, a cikk írása közben (23.56). Holnap családi ebéd lesz nálunk, amitől előre rettegek, de tuti találok majd magamnak valami finomat! 🙂 84 kalóriával léptem túl a mai limitet, viszont a 15-20 perces itthoni edzésemmel ennek valószínűleg már nyoma sincs. 🙂

Legyen holnap szép napotok! Jó éjszakát!

Vélemény, hozzászólás?

