Lifestyle – 25. nap – Vizsga a láthatáron!

25A nap első felét munkával indítottam, így csak 11 körül volt időm megejteni az első étkezésem. Két nagy szelet toastkenyérből készítettem melegszendvicset.

Ebédre valami sósat és szintén sajtosat szerettem volna, így kipróbáltam egy Knorr bögrés levest. Ez az alpesi sajtrémleves nem volt rossz, de nem fogok rászokni a zacskós levesekre. Mindenesetre azt jó volt látni, hogy milyen alacsony a kalóriatartalma ezeknek a leveseknek. A csomagolása szerint sem tartósítószert, sem mesterséges színezéket nem tartalmaz, ami újabb jó pont, de ettől még tudom, hogy semmi köze egy jó igazi leveshez.

Uzsonnára Iglo halrudakat sütöttem ki fűszeres Aviko krumplival. Rengeteg kalóriát meg lehet spórolni azzal, hogyha olaj nélkül, sütőben sütitek ki a mélyhűtött dolgokat. Ha mégis kell egy kicsi, szerezzetek be olaj spray-t, amivel a kellő minimális mennyiség könnyen szétoszlatható a serpenyőben vagy az ételen, amit a sütőbe tesztek! De ami a legfontosabb: megtaláltam a “rég elveszett” kedvenc multivitaminos gyümölcslevem! 🙂

Tény: Tervezetíráshoz és a próbamunka elkészítéséhez tökéletes nassolni való a túró rudi! 🙂

25Tanulás közben még bevágtam egy kevés zöldséget (koktélparadicsom), valamivel később pedig egy marék gyümölcsöt (eper). Utóbbit már csak azért, mert még bőven maradt annyi kalóriám mára, hogy a kis dobozkámból az összeset kiegyem.

Holnap vizsga, munka és tanulás – tanulni viszont már csak jövőhét hétfőig kell! De várom már a végét .. Jó éjt! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

