Lifestyle – 28. nap – A holnapi léböjtről

28A tegnap megálmodott rántott karfiolom és gyümölcssalátám kipipálva! 🙂 Egy jó tanács: ha nincs időd előfőzni, lehűteni és csak utána bepanírozni a karfiolt, vegyél mélyhűtöttet! A mikróban néhány perc alatt felolvaszthatod és mehet a móka!

A délelőtti vásárlás alatt beszerzett túró rudim már a kocsi felé menet elfogyott, reggelire pedig ismét a belVita kekszei közül választottam egyet. A tejes már régi nagy kedvencem. Egy kérdés: miért (?!?!) van az, hogy az ilyen JóReggelt! kekszek nagy része már a boltban porrá van törve a csomagolásban?

28A holnapi léböjtről: várom is és nem is! 😀 De inkább izgatott vagyok, mert sosem csináltam még ilyet. Kíváncsi vagyok mennyire fog hiányozni a szilárd étel. A megengedett holnapi “ételeim”/italaim a következők: víz * (általam) ízesített vizek * gyümölcslevek (zöldségleveket nem szeretem) * tea * tej * ivójoghurtok * levesek * turmixok. Remek lesz. 🙂 Beszereztem már a multivitaminos gyümölcslevet (most nem a Rauch-ét, hanem egy másik fajtát), valamint a levesnek valót.

Ma még valószínűleg éjfélig a tételeimet bújom, aztán lefekszem és átalszom a holnapi nap felét … bárcsak! Sok a dolog holnap is, úgyhogy 8-9 körül már neki is kezdek , a napok nevei itt most nem számítanak. Mivel a szombatom egésze a tanulásról fog szólni, a kora délutáni pihenőmben tuti elmegyek futni. Túl rég voltam utoljára!  Küldjetek erőt a holnaphoz. Jó éjt! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

