Lifestyle – 29. nap – Mérés előtti léböjt

2910.08 – Úgy döntöttem, a mai napot részletesen rögzítem, hogy lássátok, a mai rengeteg folyadékom milyen eloszlásban és hogyan fogyasztom el! (23.58- Nem lett olyan rengeteg és olyan részletes, mint terveztem. 🙂 ) Reggel elő is vettem a legnagyobb bögrém és a közreműködésével 400 ml kakaóval indítottam a napom, “minimális csalással” – igen, a kakaópor még belefér!

13.11 – A levesnek kell egy 10 perces pihenő, addig jöttem beírni, nehogy elfelejtsem. 🙂 A tételeimmel jól haladok, szerintem még 2 óra tanulás és olyan fél 4 körül beiktatom az első nagyobb szünetemet futással. Közben holnapra már készül a fincsi húsleves! 🙂

15.36 – Az utolsó fél tétel már a futás utánra marad. Fél liter vizet már megittam a leves óta, hogy a napi 2.5-3 literem tuti meglegyen. Ma kifejezetten figyelemmel kell kísérjem a folyadékbevitelem – jó lenne, ha legalább a 2.5 liter teljesülne. (0.00 – Nagyon szépen sütött ma a nap, remélem nektek is volt időtök kimozdulni egy picit!)

Screenshot_2015-05-30-23-52-5116.12 – Hát .. nekem ez a karra rögzíthető telefontartós futás téma annyira nem jött be. A GPS semmit nem látott abból, hogy merre járok, ha nyomkodom azt jobb esetben talán(!) megérzi a telefonom a tartón keresztül. A fülhallgató kábele is csak lifegett volna előttem, úgyhogy azt is foghattam. A futás maga jó volt, de nehézkes volt az indulás és a futóprogram lezárása a tok miatt. Sok időt rászámolt, amit nem futással töltöttem, hanem bogarászással a telefonomon. Valami ötlet?

2923.55 – A nap hátralevő része nem telt túl izgalmasan. Szorgalmasan ittam a gyümölcsleveimet és a vizemet. Gondoltam tegnap, hogy az 1077-es limitet nagyon meg sem fogom közelíteni. Most megyek pihenni, holnap reggel a mérés után nekikezdek a következő cikknek. 🙂 Aludjatok jól!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

