Lifestyle – 30. nap – Az első mérés!

A tegnapi böjtnapot sokkal jobban bírtam, mint amire számítottam. 🙂 A ma kora reggeli mérés miatt késő este már nem nagyon ittam – sajnos a tételek miatt sokáig fent kellett maradnom. És aztán jött a reggeli mérés …

11122320_1648581982042962_1867972876_n_1_2_3Az életmódom, a testmagasságom és aktuális testsúlyom megadásával 1 hónappal ezelőtt, április 28-án  a Kalóriabázis.hu az 1077-es kalórialimitet állapította meg. Ez azt jelentette, hogy a tervezett 11.5 kg-os fogyást ezzel a határértékkel érhetem el augusztus végére (08.31). Többször is mérlegre álltam, mert a digitális mérlegünk néha hajlamos 0.1-0.3 kg-os eltéréssel játszadozni. Szóval higgyétek el, dobpergés és harsonaszó nélkül is elég izgalmas volt a pillanat. 😀

Büszkén jelenthetem ki, hogy az odavezető út felén túlhaladtam! 🙂 A mérleg többszöri méréssel is kereken 60.0 kg-ot mutatott, ami 6.5 kg-os súlycsökkenést jelent. Szerintem ez egy nagyon jó eredmény (2 nap híján) 5 hét alatt, úgy, hogy volt olyan alkalom, hogy többet bűnöztem a kelleténél.

Az eredmény látható, többen is észrevették már a változást, ami szintén nagyon jó érzés! 🙂 A dolog legjobb velejárója pedig, hogy a limitem 1077-ről 1290-re emelkedett, így még többet ehetek, miközben fogyok hétről hétre. 🙂 Az eddigi 0.65 kg-os heti súlycsökkenés így 0.38 kg-ra csökkent, ami azt jelenti, hogy a következő, június végi mérésnél a súlyom 58 kg körül kellene hogy legyen.

30Az eredményes egy hónapot ma rengeteg nassolni valóval ünnepeltem! 😀 Muszáj volt már egy picit, persze az új limitet nem átlépve. 🙂 Kávézni sem szoktam gyakran, de a vizsgaidőszak egy teljesen másik világ. Ilyenkor kihagyhatatlan, különben nem bírom ki ébren a tételek átolvasását. Szerencsére holnap csak déltől kezdődik az anatómia vizsgám. 🙂 Szurkoljatok majd nagyon! Jó éjt!

Vélemény, hozzászólás?

