Lifestyle – 33. nap – Kalóriaégetés szobafestéssel

IMG_2798Sikerült befejeznem a festést! Aprócska részletek maradtak csak ki, olyanok, amikhez már egyáltalán nem volt energiám. A holnapi bejegyzésben majd mutatok képeket.  A festék felvitelkor nagyon szép kakaó színű volt, száradás közben viszont rengeteget világosodott és így hasonló színt kaptam, mint amilyet szerettem volna. 🙂 Ez a falfestés csak az első állomás volt, ezután következnek majd a bútorok és textíliák, szépen sorban, apránként. Nagyon várom, hogy készen legyen!

33Ma egész nap fent voltam a tetőtérben, csak enni járkáltam le. A nagy meleg miatt viszont nem nagyon kívántam semmilyen ételt, ezért 5 helyett csak háromszor sikerült ennem, akkor is mindig ugyanazt kb. (Plusz az elnyammogott eprentyűk.) Ez egy ilyen “együnk sok pirítóst és igyunk hozzá sok hideg tejet” nap volt. Még csak a főzés gondolata sem jutott eszembe. Sok időt elvett volna és így sem sikerült éjfélre ágyba kerülnöm.

A limitre azért megpróbáltam figyelni, illetve arra is, hogy fogyasszak zöldséget és gyümölcsöt is. A folyadékbevitelem messze meghaladta a 2 litert.

Holnap igyekszem változatosabban étkezni, már amikor lesz időm a vendégek között. Legyetek jók, holnap este újra jelentkezem. 🙂 Jó éjt!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

