Lifestyle – 34. nap – Paradicsom és őszibarack – duplán

34Kóstoltátok már a Mizo GÖRÖG joghurtjait? Nem? Nem baj. Eddig még én sem, ezért meg is akadt még tegnap este a boltban a szemem rajtuk. Kikerestem a kedvenc Danone görögöm “ikertestvérét”, hogy adjak a Mizonak is egy esélyt. Madártejet már régen ettem, madártejtortát pedig még sosem. Miközben ettem, újra meg kellett néznem a címkét, mivel a kekszdarabok inkább  túródarabokhoz hasonlítottak. Nem, nem járt még le a termék! 😀 De ez azért kicsit furi volt. Maga a joghurt ízében hasonlított a kekszes Danone Göröghöz, de nem jobb nála. Ráadásul a kalóriatartalma is magasabb. Sajnálom, Mizo…

IMG_2816Ebédre mozzarellás melegszendvicset készítettem. A Sparban nagyon jó teljeskiőrlésű, frissen sült péktermékeket lehet kapni. Ami viszont szomorú, hogy tápanyagtáblázatot sehol sem találni hozzájuk, így maradok az előre csomagolt toast kenyérnél.

Vacsorára az utolsó halacskáimat pusztítottam el cikk-cakk krumplival. Egyre kevesebb körettel eszem a dolgokat, (mint például itt is a halhoz a krumplit vagy máskor rántottához a kenyeret), ami kellemes meglepetés. Régen egy hatalmas adag krumplival is simán végeztem, most már ezt a kis adagot is soknak éreztem. (Megjegyzés: a kis mekis krumpli 80 gramm, ami valljuk be, tényleg nem sok.)

IMG_2828Jócskán jutott nassolásból is mára. A csokoládés termékek (túró rudi és Maxi) mellett este ismét a kedvenc kis koktélparadicsomjaimra esett a választás. Imádom, ez a kedvenc zöldségem! Életem végéig elélnék csak paradicsomon. 😀 Őszibarackból is bedupláztam ma: uzsonnára egyet nyersen, vacsorára ~3 dl gyümölcslé formájában.

Holnap is egy új tejterméket fogok kipróbálni, úgyhogy várom már nagyon a reggelit. 🙂 A 30 napos Total Abs challenge 2., 3., 4., és 5. napi adagját is ma csináltam meg, tehát a mozgásról is gondoskodtam. Az 1290-es limitemig még 194 kalóriám maradt. Holnap újra jövök Lifestyle bejegyzéssel. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

