Lifestyle – 35. nap

35

Újabb göröggel indult a reggel, most a Tesco sajátmárkás termékét kóstoltam meg. Lehet csak a hozzáadott kókuszos müzli miatt, de annyira nem volt intenzív az íze, mint ahogy azt vártam. Tízóraira jöhetett egy kis nyers gyümölcs, ebédre pedig egy nagy adag csirkemell petrezselymes krumplival. Uzsonnára szintén egy olyan terméket választottam, amit még sosem próbáltam. Az Update termékek márkaboltjában már többször is nézelődtem és mindig megakadt valamin a szemem, de sosem mertem kipróbálni. Hát most sikerült, és azt kell mondjam, nem csalódtam, sőt! Rosszabbra számítottam. A hab is és maga a puding is kellemes ízű volt. Vacsorára ismét a kis koktélparadicsomjaimat eszegettem meg, mert a nap közben elnassolt csoki miatt minimális kalóriamennyiségem maradt.

35Napi zöldség és gyümölcs – pipa! Kalórialimit – kimaxolva! Folyadékfogyasztás – kész káosz … Holnap hosszú napom lesz, és nem is leszek itthon, úgyhogy remélem tudom magam tartani az 1290 kalóriahatárhoz. Holnap este Lifestyle, hétfőn pedig Beauty bejegyzés érkezik. Jók legyetek!

Lifestyle – 35. nap” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Oh a norbis csokipudingot már 3 éve eszegetem. Szerintem tök finom. Csak aztán a nagy diétám miatt a munkahelyemre is folyton ezt a pudingot vettem, (amikor étteremben dolgoztam és nagy volt a kísértés, mert ehettem bármit amit akartam) azóta pedig rá se tudok nézni. xD Kell egy kis idő, hogy ismét megkívánjam. 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

