Lifestyle – 37. nap

BeFunky CollageÚjabb Sárga Nap? 🙂 Úgy látszik … Bár ez a jó kis zuhogó eső meggátolt abban, hogy ma futni induljak, az itthoni edzést ( a 30 napos Abs Challenge 9. napi adagját) nem hagyhattam ki! 30 felülés, 120 lábváltás nyújtott lábakkal, 80 másodperc alkartámasz és bónusz 30 guggolás. Ti mozogtatok ma? 🙂

37Reggelire az egyik kedvenc sajtomat (camembert) ettem paradicsommal, pirítóssal, laktózmentes tejjel. Tízóraira egy új ivójoghurtot próbáltam. Finom és jó nagy adag. Bár a csomagolásra az van írva, hogy 2 adagot tartalmaz, de ki az, aki megáll egy ivójoghurt felénél? Hát nem én. 🙂 Ebédre a már jól ismert puffancsokat készítettem el megint, amikhez banánkarikákat választottam “köretnek”, így uzsonnára már valami sósra vágytam. Cikk-cakk krumplit sütöttem sütőben, olaj nélkül. A mai nass is megvolt 4 darab Oreo keksz személyében.

bottleZöldség – pipa. Gyümölcs – pipa. Mozgás – pipa. Megmaradt kalória: 129. Vízfogyasztás: sajnos mostanában nem tudom pontosan mérni, de rengeteget iszom, mert itt fent a tetőtérben van vagy ezer fok.

Nemrég rendeltem magamnak egy aranyos MY BOTTLE palackot, ami meg is érkezett a napokban! 🙂 Azóta ebből iszom a hűsítőimet. A képre kattintva eljuthattok arra az oldalra, ahonnan én is rendeltem, így ha megtetszett, akár nektek is lehet MY BOTTLE palackotok. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

