Lifestyle – 38. nap – Van, hogy nem sikerül

38Vannak néha olyan napjaim, amikor esélytelen, hogy az 5 étkezésem meglegyen. Ezeken a napokon általában vagy sokat utazom vagy sokat dolgozom, tehát úton vagyok és sietek mindig, így nincs lehetőségem gyorsan összedobni vagy venni valamit. És ilyenkor jönnek képbe az “evésre kész” nassolni valók. Ma sajnos ebbe a hibába estem bele. Mi a megoldás? A legfontosabb: ne legyen nálad semmilyen csokoládé vagy egészségtelen nass, mert iszonyúan nehéz ellenállni neki – a gyümölcs például egy jó opció helyette. Eddig nem osztottam meg a “sikertelen” nagyjaimat veletek, de most úgy gondoltam, hogy ezt is megmutatom, így láthatjátok, hogy mi történik akkor, amikor átlépem a kiszabott napi kalóriahatárt.

38A nap csodásan indult! Bevásárlásból hazafelé menet elpusztítottam egy túró rudit, majd tízóraira a koktélparadicsomkáimhoz majszoltam mozzarella sajtot. A képen látható mennyiség felét tudtam csak megenni első étkezésre. Ebédre csirkés wrapot csináltam. Most volt az első alkalom, ami meg is látszott szegénykén: összehajtani nem tudtam, mert túlpakoltam, majd evés közben a fele a tányéromon landolt. Vicces volt! 🙂 És innentől indult a szaladgálás, a készülődés, az időhiány. Az egyetlen megbocsátható bűn a Cappy-m. Sokkal nem léptem túl a limitet, és igaz, hogy ez a mai szaladgálós nap volt, vagyis annak a 75 kalóriának már nyoma sincs, de zavaró. Holnap remélem sikerül a határ alatt maradnom. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

