Lifestyle – 39. nap – Új lendület!

39Folytatódjék a kalóriaszámlálás! 🙂 Rengeteg időt kihagytam, de annyi jó és új dolog történt mostanában, amiktől új lendületet kaptam, hogy a mai nappal hivatalosan is folytatódhat a kalóriaszámlálás! 🙂 A hóvégi mérlegeléstől így nem várok sokat, de hátha a kétnapos böjt alatt alakul még valami. 🙂

ASKS-5027TQ_hi-resz elmúlt két hétben nem a kalóriaszámlálás szerint éltem, bár tény, hogy degeszre nem ettem magam nap mint nap. 🙂 Az egyik ok, ami ismét a kalóriaszámlálás felé terelt, hogy új konyhai mérlegem lett. Egy csodaszép, világoskék darab, ami egy tablethez hasonló külsővel bír. Imádom! És mivel most már kettő van, az egyik mindig velem lehet egy tokban, hogyha nagyon muszáj, akkor mérni tudjak dolgokat.

11356063_10204903580655392_1251670009_nA második indok: bár a kalóriaszámlálást két hétre felfüggesztettem, a 30 napos Abs Challenge-et nem hagytam abba. A sima guggolós kihívásnak kétszer is nekifutottam már, de mindig abbahagytam. Szeretnék végre egy challenge-et végigvinni, hogy bebizonyítsam magamnak, tényleg képes vagyok 30 napon keresztül kitartóan edzeni. Zavarta a csőröm, hogy edzés mellett nem figyelek pontosabban arra, hogy mennyit is eszem, így jól fog jönni a kihívás hajrájára egy kis extra odafigyelés. 😉

A photo posted by @t.bogulu on Jun 18, 2015 at 7:03am PDT

A harmadik indok pedig: mostantól Instagram-on is megtalálhattok! Ott is posztolni fogom az eredményeket, a finom és kalóriaszegény kajákat, meg néhány személyesebb képet is. 🙂 A fenti kép az 5 nappal ezelőtti állapot, nagyjából a kihívás féltávjánál készült. 🙂

IMG_2983Végül pedig jöjjön akkor a mai nap mérlege! A 10 órási vendégem után egyből ebéddel indítottam a napot. Egy finom és nagyon laktató vega-tortillát készítettem sok sok zöldséggel, mozzarellával és egy kevés ezersziget öntettel. Az egész nincs 250 kalória, szóval egy remek ebédlehetőség. 🙂

Milchreis_dpd-1_b1b42adc11Uzsonnára a milfina egyik tejberizsét, a vaníliásat próbáltam ki. Számomra a 200 grammos adag nagyon nagy, de ilyen termékeket nem szívesen rakok vissza a hűtőbe félbehagyva, így megettem az egészet. Bár az egyik kedvencem a vanília, ez az íz most nem győzött meg.

39A vacsorám egy jó adag müzli volt teljes kiőrlésű zabpehelyből laktózmentes tejjel. Imádom a gyümölcsdarabokat a müzliben, és szerencsére ebbe raktak bőven áfonyát és almát. 🙂 Hmm!

Az új kalórialimitig (1290) még az egy csík csokoládéval sem jutottam el, ennek örülök! 🙂 Az új mérlegem remekül működik, újabb ok a boldogságra. A vízfogyasztásról ma nem tudok pontos adattal szolgálni, de a következő naptól azt is mérni fogom ismét. Legyen szép napotok holnap. Jó éjt! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

