Lifestyle – 40. nap – Az utolsó hét

40A challenge és a második mérés előtti utolsó hétbe léptünk! Remélem nem vagyok egyedül, aki ilyen vagy ehhez hasonló sport-kihívást csinált ebben a hónapban. Mozogjatok ti is! 🙂 A tegnapi (23. napi) adag is maximum fél órát vett nekem igénybe, tehát időhiányra már tuti nem hivatkozhattok.

IMG_2991Ma nagyon hamar keltem, így bőven volt időm rántottát készíteni két tojásból, egy szelet kenyeret megpirítani, egy jó kis videót bekészíteni és leülni reggelizni. Szeretem ezeket az alkalmakat. 🙂 Sokkal lendületesebben megy a napom egy finom reggeli után!

Tízóraira most gyümölcsös Danone joghurtot választottam, de a mai bevásárló körutam során már be is szereztem a kedvenc kekszes görögömből négyet, úgyhogy holnaptól velük randevúzom most egy ideig.

Ebédre rennnnnngeteg rántott karfiolt ettem, egy jó nagy evőkanál majonézzel. Előtte “előételnek” betoltam egy túrórudit, mert már nem bírtam magammal, utána pedig egy vaníliás pudinggal próbálkoztam, de nem sikerült megenni az egészet. Valahogy most nem vagyok kibékülve a vaníliával – a termék szavatossági határideje pedig még jócskán odébb volt. Ez van!

Vacsorára már nem nagyon kívántam semmit. Na jó, ez így hazugság! Tudtam, hogy a táskámban mackók lapulnak, és nagyon szeretnék, hogy megegyem őket, ezért ők győztek, így nasi-vacsora lett az utolsó étkezésem.

40A tegnap megkezdett nagy palack vizemet sikerült meginnom, valamint a ma vett szintén nagy palack vizet is kivégeztem, így nagyjából 2.8-3 liter vizet fogyasztottam ma, plusz a reggeli tejecském. 🙂 Holnap remélem belefér egy futás is. Szép estét!

Vélemény, hozzászólás?

