Lifestyle – 41. nap – Mozizós nap

41Hirtelen nem is tudom, hogy kezdjem a mai bejegyzést. Még most is a ma látott Agymanók című mese hatása alatt vagyok – erről bővebben majd egy holnapi bejegyzésben. 🙂 Szerencsére a nap első felében sikerült finom, laktató és egyben kalóriaszegény kajákat ennem (görög joghurt, csirkemell csíkok paradicsommal, snidlinges sajtkrém pirítóssal, laktózmentes tej), így az esti spontán-mozinál nem kellett visszafognom magam, és az egész napos szaladgálás után is nyugodtan választhattam valami gyorskaját helyben. Igen, tudom, nem ez volt életem legegészségesebb választás, pláne hogy utána jött még a kukorica kólával, de héj! Idén utoljára februárban voltam moziba, tehát négyhavonta ennyi igazán beleférhet. 🙂 És amúgy is: mondtam, hogy mindent eszek, csak a limiten belül maradjunk. 😉 A challenge mai napi adagja pedig (60 felülés, 250 lebegő rúgás, 3:10 alkartámasz + 60 guggolás) biztosan fedezte azt a 46 kalóriát, amivel túlléptem a napi határt.

41Holnap itthon leszek, úgyhogy tudok majd figyelni arra, hogy mit eszem. Oh, tényleg! Nagy merényletre (hajszínváltásra) készülök holnap. A festék már megvan, este szerintem már képeket is tudok hozni. 🙂 Hogy mennyire tudja majd megfogni a szín  a hajam, az nagy kérdőjel még, de holnap majd kiderül. Jó éjszakát! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

