Let’s continue!

1Folytatódjék a kalóriaszámlálásom! 🙂 Új kezdősúly, új kalórialimit, újabb adag elszántság! Köszönöm az e-maileket, amiket küldtetek nekem. Nagyon örülök, hogy ennyien olvassátok és követitek az életmódváltásomat. Így sokkal sokkal motiváltabb az ember. 🙂 Csináljátok velem!

A reggelt most kifejezetten korán kezdtem (a nyári szünet többi napjához képest), mert 8.30-tól vendégeim voltak. Előtte volt időm rendet rakni a szobámban, gyorsan letusolni és elkészíteni egy finom, egészséges, kalóriaszegény reggelit. A ma reggeli rántottámba kevertem egy kis majorannát – isteni volt! Tényleg próbáljátok ki egyszer! 🙂 Megszórtam egy kevés édespaprikával és hozzá paradicsomot ettem még. Kenyér? A-a! Folyadék: 3 dl víz.

20150731_114152Tízóraira ismét valami sósat kívántam, de mivel a következő vendégem előtt nem sok időm volt ennivalót készíteni, így inkább megtámadtam a görögdinnyét és egy jó nagy adagot kockáztam fel belőle. Újabb 3 dl víz pipa!

Ebédkészítésre kicsit több időm volt, így egy egyszerű sajtos melegszendvicset készítettem. Sajnos most csak fehér kenyér volt itthon, ezért a kenyérszeletelőn a legvékonyabb, 1-es fokozatot választottam, így igazán kalóriaszegény szendvicset sikerült készítenem. Az új, 1188-as kalórialimitem felét sem értem el még!

20150731_16464916.41 Éljen, 15 perc szünet! Jöhet egy kis laktózmentes tej és a kedvenc fahéjas gabonapelyhem. Hm…!

19:03 A munkának ezennel vége, 5 szép körmöcske elkészítve! 🙂 A virsli-vacsorámmal 102 kalóriával túlléptem a limitem. Éreztem, hogy sok lesz a jóból, ezért úgy döntöttem, hogy ma nem fekszem le mozgás nélkül. Az “I’m Feeling Lucky” gombra kattintva a LOOP WORKOUT-ot kaptam mára. 10 izzasztó perc. Jöhet! 🙂loop-workout

Halááál! Na jó nem, de azért lefárasztott rendesen. 🙂 Egy jó pancsolás után már fekszem is le (22.42), még olvasom egy keveset (Paula Hawkins: A lány a vonaton), aztán szunya, mert holnap is lesznek vendégeim. Jó éjt! Találkozzunk holnap is! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

