Boldog névnapot minden Boginak!

Boldog névnapot az összes Boglárkának tegnapra! 🙂 Bocsi, hogy nem tudtam jelentkezni, de estefelé már nem volt energiám bepötyögni a dolgokat. Tegnap ismét túlhaladtam a limitem (most elég sokkal, 243 kalóriával), de a bűntudatomon enyhít a tény, hogy 1.: névnapom volt, 2.: a Darebee 2 workout-ját is teljesítettem! 🙂

five-minute-plank-workoutAz öt perces plankinget követte a 2 perces AngelWings. 7 perc mozgás nem tűnhet fárasztónak, de próbáljátok ki, és ti is megérzitek majd. 🙂 A Darebee mindig ad egy Daily Dare-t, amit aznap lehet teljesíteni. Ezek általában pár perc alatt elvégezhető gyakorlatok, de ha éppen nincs azokhoz kedved, akkor nyomd meg az I’m Feeling Lucky gombot, és egy random workout-ot teljesíthetsz aznap. Nekem a futáshoz remek kiegészítés. 🙂

fetch

NévtelenAz ételekről: reggel egy hatalmas adag sárgadinnyével kezdtem. Tízóraira tonhalat ettem pirítóssal Graham kenyérből, ebédre pedig egy névnapi Guiseppe pizzának a felét pusztítottam el. Aztán jött az ünneplés: egy kis nasi, egy kis csokika, egy koccintás, és meg is volt a baj – oda a kalórialimit. Este még adtam az érzésnek egy melegszendvics vacsorával..

Így alakult tehát a tegnapi napom, a mai összegzésével este jelentkezem. Sziasztok!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

