Életmód – Szemi-vegetáriánus mennyország

fundaySzupeeer mai nap van mögöttem, hát a tiétek hogyan alakult? 🙂 Itt a hétvége, lehet pihenni (persze csakis aktívan 😉 ), kikapcsolódni és jó sok időt azzal tölteni, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben! Megpróbáltam a nap minden fontos mozzanatát képekkel rögzíteni nektek, főleg az étkezéseimet és a sportot, hogy lássátok, mi az oka a jókedvemnek. Lehet a vitamintúltengés? Meglátjuk.. 🙂

mainapBár ma nem volt tanórám, a napot így is 8-kor kezdtem. De nem előadáson ülve, hanem futógépen mozogva! Meg kell még tanulnom, hogy hogyan kell használni.. 😀 A 8 perces bemelegítő gyaloglásom után kezdtem el a futást 7.7 km/h-val, de a gép 30 perc után már küldte is magától a cool down-t, szóval összesen 35 percet voltam a gépen. Nem baj, kezdésnek jó lesz ez. 🙂 Eddig a 4 km-t két részletben futottam kültéren (a fordulópontnál megálltam), de most majdnem megvolt egyhuzamban, csak a gép állt az utamba. 🙂 Majd legközelebb!

szendo2Edzés előtt rozskenyérből készített szendvicset csináltam magamnak reggelire, de a két szelet kenyér túl sok volt (túl fullasztó), így a képen látható felső szelet fele lett csak beszámolva a kiírt kalóriába. Legközelebb már a hátul látható másik Slimmm kenyérrel fogok próbálkozni (sima szénhidrátcsökkentett toast kenyér), hátha az annyira nem lesz tömény.

Edzés után ittam egy VIWA vitaminos vizet, amiben azt hittem összesen van 15 kalória, nem 100ml-ben, de ez legyen a legnagyobb gondom. 😀 Még nem próbáltam ezeket az italokat, és azt kell mondjam, nem rossz – nem rossz. Ízben nem pont erre számítottam, kicsit furcsa volt az első pár kortynál, de megszokható. ( Holnapra is megvan már az újdonság! 🙂 )

Ma három vendégem volt, közöttünk nem sok időm volt főzőcskézni, így a gyors megoldásokat és a hamar elkészíthető falatokat kerestem ki a hűtőből. Tízóraira egy nagy fej sózott kaliforniai paprikát ettem meg, ebédre egy tükörtojást bébi-ubikkal.

    paprika2 toji

Uzsonnára 3 kis kijevi gombóc jutott egy nagy adag fehér rizzsel, majd vacsorára egy jó nagy adag salátát készítettem. A desszert pedig a kedvenc Danone Görög joghurtom volt. Ahh, imádom!

IMG_49772Az esti olvasáshoz hoztam még fel egy bögre mézes meleg tejet, amivel az össz. bevitt kalóriám 1.105. Mozgással elégettem 277-t. Legalább 6 féle zöldséget ettem ma, ami elég király! 🙂 Holnapra sok sok gyümölcsöt, valami csirkeséget, desszertnek palacsintát és fincsi újdonságokat tervezek. Jó éjt! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

