Új hét, új edzések, új finomságok!

weekendRemélem mindenki eleget pihent és holnap újult erővel kezdi el a következő hetet. 🙂 Én sajnos az allergiaszezon végeztével egy kedves kis megfázással indítok, de egy jó kis C-vitamin kúra és a sok gyümölcs biztosan megteszi majd a hatását. Mivel a  hétvégéimet általában nem itthon töltöm, ezért mindent nehezemre esik dokumentálni, de itt van néhány szuper finomság.

IMG_497922Szombaton reggelire egy új gyümölcslevet próbáltam ki, a Garden almás-fekete ribiszkés termékét. Imádom a különlegesebb csomagolású italokat! A 100%-os gyümölcstartalom miatt a kalóriatartalma kicsit magas, de a két napra szétbontva (2.5dl-2.5dl) tökéletesen elég is volt. A kétféle gyümölcslé aránya a termékben: 80% almalé, 20% fekete ribiszke gyümölcsvelő. A 100%-os almalé nem éppen a kedvencem, de az összes Garden Fruit Juice alapja az almalé, és ehhez jön még egy kiegészítő gyümölcs. Bővebb infót ITT találtok ezekről az italokról.

IMG_49812Ritkán ebédelünk étteremben, de a szombati pont egy ilyen kivételes alkalom volt. Mivel sem húst, sem olajban sült panírozott zöldségeket nem kívántam, ezért egy régi kiszemelt, a padlizsánkrém mellett döntöttem pirítóssal és zöldségekkel. Isteni finom volt! Ha van valami remek receptetek egy igazán finom házi padlizsánkrémhez, akkor azt nagy örömmel fogadom! 🙂 A kalória függ a pirítós fajtájától is, én – valószínűleg – sima toast kenyeret kaphattam az étteremben, így azzal számoltam.

A vasárnap általában mindig cheat day.. Nehéz ellenállni a sok finom pékterméknek, ha az ember egy egész napot tölt el “karnyújtásnyira” tőlük. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy “így legalább lesz mit ledolgozni hétfőn”. 🙂 Pihenjétek ki magatokat holnapra! Szép álmokat, holnap találkozunk! 🙂

Reklámok

Új hét, új edzések, új finomságok!” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

