A gyógyulás útján

hetfoMa mézzel, gyümölccsel és zöldségekkel vettem fel a harcot a nátha ( és az allergiám?) ellen. Már igazából nem is tudom melyik tünetem mi okozza, a lényeg, hogy a sok C-vitamin bogyesz, friss zöldség és gyümölcs megtette a hatását, és a gyógyulás útjára léptem! 🙂

IMG_49862Reggel két szelet vajas-virágmézes Slimmm pirítóssal indítottam. Reggelire, mint azt már egy régebbi cikkemben is említettem, általában az édeset kívánom, és maximum még ebéd után jöhet valami édes nassolni való, de ezeken kívül egész nap sót ennék sóval.

IMG_49892Tízóraira jöhetett a maradék negyed sárgadinnyém. Jó tudni, hogy egy közepes méretű sárgadinnye fele nagyjából 200 kalória! Jut is eszembe, nagyon rég ettem már banánt, a holnapi edzés után szerintem már tudom is, hogy mi lesz a tízóraim. 🙂

IMG_50082Ebédre két vendég között volt időm salátát készíteni, ám a pénteki adagtól eltérően most még grillfűszeres csirkemell kockák is kerültek bele. Nagyon szeretek csirkemell snack-et sütni, mert 15 perc alatt kész, finom ropogósra sül, és ehetem csak magában vagy akár salátába is felapríthatom.

IMG_50102Fontos tudnivaló, hogy a kedvenc ételem a pizza, (kinek nem az, ugye?) a dobogó második fokán pedig a bundáskenyér áll. Igen, nem a legegészségesebb harapnivaló, de nem tudok szakítani vele. Imádom! Kaliforniai paprikával pedig egyszerűen mennyei. 🙂 Mentségemre szóljon, hogy teljes kiőrlésű rozskenyérből készült.

Vacsorára rengeteg kalóriám maradt a napi limitemig, így egy konzerv tonhalat ettem két szelet vajas toast kenyérből készült pirítóssal. A ma elfogyasztott kalória igen csekély, 989, de betegen az ember amúgy sem kíván annyi kaját, és még így is megvolt a napi 5 étkezésem. Lefekvés előtt megiszom majd még egy fincsi gyümölcsteát, ami megnyugtató zárása lesz a napnak. Jó éjszakát! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

