A bűvös 5 km – teljesítve!

keddRemélem jól telt a mai napotok is! Kinek munkával, kinek sulival, a lényeg, hogy az esti pihenésen kívül más dolgunk már nincsen. 🙂 Az én keddem remekül indult, mivel a reggeli edzés során annyit futottam egyhuzamban, amennyit még eddig sosem. 🙂 Igyekeztem ma is mindent rendesen feljegyezni.

12016587_1038107849541738_1532230622_nA reggeli edzésem előtt nem ettem, nem ittam. A bűvös 5km teljesítése volt a cél, és sikerült is. Amit a futásról tudni kell: az egész TÉNYLEG csak fejben dől el. Ennyi. Meg kell találni a megfelelő sebességet/tempót, és annyit tud futni az ember, amennyit csak akar – mint Forrest Gump!

IMG_50112222Hazafelé lusta voltam bevásárlóközpontban sorban állni a kasszáknál, így az útba eső Update1 boltot választottam, hogy valami módon pótoljam az elveszített folyadékom. Egy narancsos, bubimentes üdítőre esett a választásom. Még sosem próbáltam ezeket a termékeket (Update1-ből csak egy túrórudit, meg talán egy pudingot), így adtam nekik egy esélyt. 800ml-ben van 56 kalória, nincs benne hozzáadott cukor, csak Stewia, elég magas a C-vitamin tartalma, és elég okés az íze. A kedvenc gyümölcslevem a narancslé, így nagyon kritikus tudok lenni a hasonló ízesítésű termékekkel, ezért egy erős okés-t kap tőlem.

IMG_5015222Tízóraira a kedvenc sajtomat választottam (camembert) 2 szelet pirítóssal és egy kis bögre madártejjel. A három együtt volt kb. 364 kalória.Nagyon szeretem a sajtokat, akár magában, akár pirítóssal vagy gyümölcsökkel (pl. szőlő).  Nagyon sütni-főzni nem volt időm, mivel nem késhettem le az egészségtan kurzusom előadását, így döntöttem e mellett a szuper trió mellett.

IMG_5020222Mivel fél liter ásványvízen kívül semmit nem vittem magammal a 4 órás előadásra és az utazásra ( + 2 óra), kénytelen voltam bemenni a suli melletti kisboltba, ahol – legnagyobb meglepetésemre – kapható az egyik kedvenc üdítőm, a Power Fruit és Power Art innivalók néhány tagja. Boldogság! Választottam még mellé egy zacskó Nógrádi ropit, ezekkel el is voltam, míg haza nem értem. Egy zacskó ilyen ropi egyébként 184 kalóriát tartalmaz.

Vacsorára egy kis tányér sajtos-tejfölös tésztát ettem, az esti cikkírás közbeni nassolni valóm ( 5 darab Detki mesekeksz ) mellé pedig egy bögre mézes meleg tej volt a kísérő. Az a legjobb bűnözés, amelyik belefér a napi limitbe. Már csak ezért is megéri rendszeresen sportolni, hogy büntetlenül ennyi finomságot megengedhessen magának az ember. 🙂

   IMG_5023222  IMG_5016222
Mai kalóriabevitel: 1.455, mozgással elégetett kalória: 359, tehát olyan mintha csak 1096 kalóriás fogyasztottam volna. Holnap suli, meló, este énekóra – szóval ismét rohanás lesz az egész nap. A fényképes dokumentáció lehet nem fog sikerülni, de majd igyekszem. Jó éjt! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

