Legújabb kedvencem: a vajretek

szerdaKöszönöm a privát leveleket, amiket írtok nekem! Tök jó olvasni, hogy figyelemmel kíséritek a blogomat. Tartsátok meg jó szokásotokat! 😉 A mai bejegyzés igen késői, sajnos csak most jutottam a géphez. Gyorsan bepötyögöm a dolgokat, aztán elteszem magam holnapra, mert újabb délelőtti edzésnek nézünk elébe! 🙂

Reggel korán indultam a gyakorlat miatt, így egy gyors hajmosás és hajszárítás között csak egy kis tonhalat volt időm bekapni két szelet pirítóssal és egy kevés citromlével.

IMG_502622 IMG_502922

Reggel még éppen annyi időm volt, hogy egy palack ásványvizet és egy zacskó kölesgolyót bedobjak a táskába. Szuper nassolni való, jó sok benne a rost, na meg a szénhidrát is, úgyhogy én 50 gramm után abba is hagytam a rágcsálást. Ne kérdezzétek, hogy tudtam pont ekkor megállni, de hazaérve lemértem a maradékot és 25 grammot mutatott a mérleg. 🙂

IMG_503322A délutáni vendégem előtt semmi időm nem volt ebédet csinálni, így csak 3 közepes fej vajretket mostam meg és szeleteltem fel gerezdekre. Mi mindent tartalmaz a retek? Vitaminok: B3 (niacin), B9-vitamin (inozit), Folsav (B4-vitamin, B11-vitamin), C-vitamin (aszkorbinsav)  Nyomelemek: Foszfor (P), Kalcium (Ca), Kálium (K), Vas (Fe) (Köszi, vitaricum.hu!)

IMG_503922Mivel gyorsan be tudtam fejezni a vendégem körmét, így volt időm picit sütögetni. Nem a legegészségesebb választás volt, ezt aláírom, de nincs mit tenni, ha az ember imádja a sültkrumplit! Egy darab rántott sajttal pedig még a kalóriatartalom sem nagy vész. Hogy ne szaladjon el velem a ló, még fagyott állapotában lemértem 120 grammot, ami megsülve még veszít is a súlyából, tehát tuti kis adag lesz a végeredmény. Mivel tulajdonképpen ez volt az igazi ebédem, ezért a desszert sem maradhatott ki – egy kekszes görög joghurt! Hmmm…

IMG_504622Az énekórám előtt a kocsiban elmajszoltam még egy Pilos túrórudit, majd hazatérve két melegszendviccsel, 12%-os narancslével és egy darab Detki keksszel zártam a napot.

Ez minden, amit ma elpusztítottam. 🙂 Szép hosszú lista, de a bevitt kalóriaértékem még így is csak 1.158. Szép munka! A holnapot edzéssel indítom, majd munkával, azután egy kis shopping, majd pihenés és felkészülés a pénteki tanítási gyakorlatra. Remélem szép napotok volt. Jó pihenést! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

