Szerdai gyorsjelentés

szerdafutiMa ezer felé rohantam (suli-tangyakos iskola-haza-edzeni-haza dolgozni), így fényképezni nem volt időm (persze a futást dokumentáltam),  ezért csak egy gyorsjelentéssel tudok szolgálni a mai napról.

szerdi

Az ennyire rohanós napokat azért nem szeretem, mert egyszer nincs időm a 24 óra alatt egy jót enni nyugodtan. Reggel bekanalaztam gyorsan a gabonapelyhemet, majd bevágtam a táskámba egy vizet és egy banánt és útnak is indultam.

Ebédidőben sikerült már a hazafelé tartó vonaton lennem. Bár egy szendviccsel lehet jobban jártam volna, az ilyen helyzetekben mindig a “beírható” kaja győz, vagyis amiről később meg fogom tudni mondani, hogy mennyi kalóriát tartalmazott. Így került képbe az egyik kedvenc sós nasim, a ropi.

Edzés után meló, pakolás közben egy tejes Dörmi, vacsorára pedig két Slimmm kenyérből készült extra sajtos melegszendvics. Vizet nagyon keveset sikerült innom a mai nap folyamán, de most is folyamatosan gyűröm lefelé az utolsó – be nem írt – fél literem.

Holnap nagyon izgalmas programom lesz este! Jövök majd a beszámolóval. 🙂 Jó éjszakát!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

