Beauty – A magyarországi Yves Rocher I. VIP bloggertalálkozója – beszámoló

yvesTegnap, azaz csütörtökön a magyarországi Yves Rocher megrendezte az I. VIP bloggertalálkozóját az egyik budapesti (Anker köz) márkaboltjában, ahová én is ellátogathattam. A rendezvény rövid volt, de annál tartalmasabb. Bátran kijelenthetem az összes megjelent blogger lány nevében, hogy mind remekül érezhettük magunkat. 🙂

IMG_5118Ha a “magán-mászkálásaimról” van szó, akkor általában mindig mindenhonnan kések vagy épphogy csak odaérek, ezért is volt fura, hogy mi (Enikő – Fashion In Japan – és én) érkeztünk meg először az üzletbe. A bemutató előtt így volt időnk körülnézni a boltban, fényképeket készíteni és regisztrálni. A kikészített üdítő és rágcsálnivaló csak még családiasabbá tették az egész eseményt. Yves Rocher – figyelmességből ötös!

IMG_5116IMG_5120Az Anker köznél található az üzlet a legújabbak közé tartozik: kis alapterülete ellenére ízlésesen és logikusan berendezett. A boltba belépve jobbra az illatanyagaikkal csábító termékeket találhatjátok (parfümök, gyümölcsös testápolók, szappanok, stb.), balra pedig kifejezetten azok a testápolók, olajok, krémek kaptak helyet, melyek valamilyen különleges növényi hatóanyagokat tartalmaznak. A sminktermékek a bejárattal szemben balra, a férfiaknak szánt termékek pedig jobbra találhatóak. Ah, imádom a logikus dolgokat!

IMG_5125A bloggertalálkozó egy köszöntéssel, majd a márka történetének rövid ismertetésével indult, ezután következett a legújabb termékek bemutatása. Ezután kötetlen beszélgetés indult az Yves Rocher magyarországi képviselete, az asszisztensek és bloggerek között, illetve blogger bloggerrel is megoszthatta a tapasztalatait, gondolatait. Sajnos személyesen elég kevés magyar blogger/vlogger lányt ismerek/követek, de akiket olvasok és jelen voltak Enin kívül: djkatybeauty és panka’s beauty.

IMG_5123 IMG_5124

IMG_5131A márkának ez volt az első hivatalos bloggertalálkozója, amit véleményem szerint nagyon jól lebonyolítottak: nem volt túlcicomázva, senki nem mászott az arcodba, nyugodtan kipróbálhattuk az üzlet összes termékét, az asszisztensek segítettek a bőrtónushoz/hajszínedhez/szemszínedhez illő sminktermékek kiválasztásában, minden kérdésre szívesen és mosolyogva válaszoltak. Az rendezvény nem volt kötelező vásárláshoz kötve – bár én nem tudtam eljönni úgy, hogy ne vásároljak 1-2 apróságot. A hab a tortán, sőt, a koktélcseresznye a habon pedig a rengeteg ajándék, amivel megleptek minket.

IMG_5138A kapott termékeken kívül én a törzsvásárlói kártya megnyitásához is kaptam még plusz termékmintákat, akciós kupont és katalógust. Ez a csomag is nagyon logikusan lett felépítve: egy-egy termék a testnek, a hajnak, a körmöknek, az ajkaknak, a szemnek és egy parfüm az orrunk kedvéért. 🙂

A termékek között sétálva megjegyeztem, hogy a kedvenc testápolóm tőlük a zabtejes volt, amiből még régebben vettem egy kis tubussal. Az ajándékcsomagban a nagyobbik unokatestvérével, egy hatalmas tusfürdővel találkozhattam. Nagyon megörültem neki! 🙂 A vékonyabb, virágos papírdobozka egy hajerősítő olajat rejtett. A szérum védi a hajat a töredezéstől és ellenállóbbá teszi a hajszerkezetet. Könnyed, tejes textúrája azonnal beszívódik a hajba, azonnal lággyá, ragyogóvá és erőssé varázsolja, anélkül, hogy elnehezítené azt.

IMG_5150  haj

 A sminktermékek (rúzs, körömlakk, szemceruza) közül a rúzs telitalálat – hiszen egy dögös vörös árnyalattal nem lőhet senki mellé -, a sötétkék szemceruza pedig egy kis extra különlegesség a hideg hónapokra. Mivel géllakkozni szoktam a körmeimet, ezért a körömlakkot nem fogom tudni használni, de a szín valami gyönyörű, egy igazi őszi középszürke.

IMG_5153    IMG_5166

IMG_5161    IMG_5164

IMG_5146A parfüm a legújabb termékek csokrából származik. A BOIS SENSUEL a SO ELIXIR család harmadik tagja írisz, vanília és pacsuli esszenciával. A vanília az egyik kedvenc illatom – és ízem fagylaltban, de ez mellékes -, így én máris imádom ezt a parfümöt. A csomagot átnézve már már kezdtem azt hinni, hogy ezt személyre szabottan az én kedvemért állították össze ezekből a termékekből, de valószínűleg ez nem így történt, csak nagy szerencse, hogy döntő többségük (a lakk az egyetlen kivétel a géllakkozás miatt) passzolnak hozzám. 🙂

Ezúton is szeretném megköszönni a meghívást az Yves Rocher Magyarországnak, gratulálok a sikeres rendezvényhez és remélhetőleg több ilyen és ehhez hasonló alkalom jóvoltából találkozunk még! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

