Ha fejben elhiszed, akkor képes is vagy rá!

hetfoÉletem futása volt a mai és ezt komolyan mondom! 🙂 Ennyit még sosem sikerült megtennem egyszeri “nekifutásra”. Szerintem a világon egyedül vagyok, aki a legjobban mindig a hétfő reggeleket várja – de azért a vasárnapjaim is elég királyak. 🙂

10Reggel a szokásosnál kicsit később indultam el itthonról, így 8 helyett 8.30-kor kezdtem meg a “munkát” a futógépen. Ma volt az a nap, amikor megtaláltam azt a tempót (8.3-as fokozat), amivel a világ végéig is el tudtam volna futni különösebb fáradtság vagy fájdalom nélkül. Ráéreztem az ízére, mondhatjuk így is, egyszerűen imádok futni! 🙂 Nagyon motiváló, hogy egyre több időt vagyok képes eltölteni a gépen és egyre nagyobb távot futok le. A bakancslistán egy igazi maraton szerepel, de odáig szép fokozatosan kell eljutnom.

IMG_51902Hazaérve az első vendégem után egy gyors zöldségsalátát dobtam össze, a második vendégem után pedig egy epres joghurtot ettem epres müzlivel, hogy legyen valami gyümölcsösség is bennem. Nap közben még egy zacskó sajtos PomBar is elfogyott. “Ünnepeltem”. 🙂

IMG_51922Uzsonnára jöhetett 3 szelet melegszendvics magkeverékes toast kenyérből, vacsorára pedig 2 sózott főtt tojás magában, mert így a legjobb! Közben eszembe is jutott, hogy nagyon régen készítettem tojáskrémet, fel is írtam a képzeletbeli majd-megcsinálom-valamikor listámra.

IMG_52012 IMG_52022

Egy problémával küzdök csak, ez pedig a vízfogyasztás. Iszonyúan kevés folyadékot fogyasztok egy nap, ami elég szomorú. Holnap szerintem kipróbálok egy új PowerArt italt (áldja meg az ég a sulink melletti kisboltot, hogy kapható náluk), ami önmagában már majdnem egy liter folyadék.

Összesen 1.233 kalóriát fogyasztottam ma, 695-t mozogtam le.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

