Best of September | Futás, könyv, Indiegogo, Yves Rocher bloggertalálkozó, körmök

septemberA szorgalmi időszak első hónapjának vége. Úgy érzem Karácsonyig hihetetlenül gyorsan el fog repülni a hátralévő idő. Ebben a cikkben szeretném összefoglalni nektek, hogy mennyi mindent adott nekem ez a hónap. 🙂

10Az első és legfontosabb, hogy ez volt az a hónap, amikor végre újra rendszeres sportolásba kezdtem. 🙂 Nyáron is futkorásztam egy keveset, amikor időm engedte, de lényegesen kevesebbszer és rövidebb távokat. Szeptember kő keményen megmozgatott és rendeget kilométert tett a lábaimba. 🙂 Lefutott kilométerek száma: 53.21. Lebiciklizett kilométerek száma: 10.5. Összesen megtettem 63.26 km-t. Álmaimban sem hittem volna, hogy képes vagyok erre. Hihetetlen érzés! 🙂 Lett egy újabb rekord, amit megdönthetek. 😉

1168805_5Sajnos ebben a hónapban sem sok időm volt olvasásra, de igyekeztem kiválasztani néhány olyan alkotást, amin szívesen átrágnám magam. Egyetlen könyvet kezdtem el ebben a hónapban és ez Madeleine Reiss Üzenj, ha élsz! című könyve. A krimi azzal kezdődik, hogy egy anyuka elbóbiskol a tengerparton, és mire észbe kap, az ötéves kisfia, Charlie eltűnik. Sokkal tovább nem jutottam a történetben, mert nagyon sok háttértörténetet ír le a szerzőnő a könyv elején. A könyvajánló szerint a továbbiakban egy látó nagy szerepet kap majd az események alakulásában. Nem szeretném leírni itt, amit az ajánlóban írnak, mert még én is nagyon az elején tartok. Olvassátok velem! 🙂

IMG_5205Rengeteg gyönyörű körmös munkát készítettem ebben a hónapban – legalábbis csak remélni tudom, hogy a ti tetszéseteket is elnyerték. 🙂 Bejöttek az igazi őszi színek, de akadt még azért egy-két vidámabb hangulatú dizájn is. Melyik volt a kedvencetek? 🙂 Most 3 munkám képét hoztam el nektek, amik itt debütálnak, de a többi alkotást megtekinthetitek itt, itt, és itt.

IMG_5210 IMG_5195

yuppA blog saját kampányt indított az indiegogo-n, amit a képre kattintva érhettek el. A gyűjtés célja, hogy megfelelő eszközöket szerezhessek be vlogoláshoz és a blog építgetéséhez-szépítgetéséhez egy szebb, igényesebb, összetettebb külsőt készíthessek.

IMG_5116A hónap legjobb élménye pedig egyértelműen a VIP Yves Rocher bloggertalálkozó volt, amiről egy igen hosszú beszámolót írtam nektek. Ezt szintén a képre kattintva érhetitek el leggyorsabban. 🙂

Remélem a Ti szeptemberetek is legalább annyira aktív és változatos volt, mint az enyém. Tartsatok velem októberben is! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

