Ha csak egy órám van edzeni …

kettoNapok óta hordozgatom magamnál a fényképezőm, hátha meg tudok örökíteni nektek dolgokat, de sosem érzem azt, hogy elő merném venni a gépet – akár a suliban vagy akár az utcán – úgy, hogy körülöttem ott az a sok ember. 😀 Lényeg a lényeg, a sulis napokon nehezebb a dokumentáció, mint hétfőnként, ezért a keddi-szerdai napokról itt egy összesített bejegyzés. 🙂

IMG_5204A keddi nap során nagy valószínűséggel túlléptem a kalórialimitem, ezért is futottam ma az eddigieknél nagyobb fokozaton (8.6) a futógépen. Amiről nem meséltem nektek, de az első képen láthatjátok, azok az új mini ételhordóim, amik tökéletesek arra, hogy egy adag salátát, gyümölcsöt vagy akármit elvigyek benne a suliba. Csak kis adag fér el benne, így kordában tudom tartani a kalóriákat, ebből adódóan igen kevés helyet foglal a táskámban. Nagyon szeretem! 🙂

Sans titre 122Szeretném kipróbálni az összes Power Fruit és Power Art italt, hogy utána egy ultimate sorrendet kialakíthassak, ezzel is megkönnyítve nektek a vásárlást. 🙂 A legutóbbi alkalommal a multivitaminos változatra esett a választásom. 45 kalória / palack.

A mai salátámhoz készen kapható Hellmann’s ezersziget dresszinget választottam több okból is. Egy: 1-et fizet 2-t kap akció volt a boltban. Kettő: a kis tubusokat elmosva és a címkéket leáztatva a saját önteteimet is tárolhatom bennük. DOUBLE WIN!

IMG_52142Ma mindössze egy órám volt edzeni, így olyan magas fokozatra váltottam, amin eddig még nem futottam. Ma összesen 1.143 kalóriát fogyasztottam el és 575-t égettem el sportolással. Most két nap sportmentes pihenés következik, ezért szerdán és csütörtökön jobban kell figyelnem a bevitt kalóriákra. Jó éjt! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

