Az előző hét tanulságai

IMG_5430Mindig nézz jól körül (a zöldségosztályon)! Sokszor juthatsz hozzá előre megmosott, feldarabolt salátacsomagokhoz az eredeti áránál jóval olcsóbban. Ha úgy megyek be, hogy fogalmam sincs mit ebédeljek aznap, csak teszek egy kört a zöldségosztályon, és általában mindig találok valami akciós finomságot.

IMG_5446Próbálj ki mindig valami újat! Ha unod, hogy mindig ugyanazt az üdítőt iszod, merj egy másikat is levenni a polcról! A hétvégén egyszer az IKEA-ban ebédeltem és a szokásos gyümölcslevek helyet most egy olyan teát választottam, amilyet még sosem ittam, fenyő ízesítésű fekete teát. Az ember nem minden nap iszik ilyet, ugye? Nekem legalábbis ez volt az első alkalom. 🙂 Kicsit keserű, hiszen a natúr fekete teához csak a fenyő kivonatot adták hozzá, emellett alacsony a cukortartalma.

futtLégy kitartó! Mindegy, hogy diéta, munka, életmódváltás, suli. Ha kitartó és elszánt vagy abban, amit csinálsz, örömödet leled benne és szívesen csinálod, akkor minden bizonnyal kifizetődő lesz energiát és időt áldozni rá. Általános iskolás koromban sosem voltam rá képes, hogy megállás nélkül lefussam a 10 kört (2 km), most pedig egy hónapon belül kétszer is futottam 10 km-t megállás nélkül. Rendszeresség, fokozatosság, kitartás. Ennyi az egész!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

